wtorek, 26 kwietnia 2022

Paznokciowe inspiracje - pastelowa lawenda i flamingi

 Jestem chyba ostatnim bastionem ludzkości. Nie zakładałam nigdy tipsów, nie miałam nałożonej hybrydy i kocham klasyczne lakiery do paznokci 😍

Mam przyjemność z malowania paznokci. Lubię mieć co kilka dni nowy kolor. Nie cierpię mieć odrostów. I jak każdej normalnej kobiecie zdarza mi się złamać paznokieć. A wtedy wszystkie pazurki obcinam na krótko. Muszą być równe. To tak pokrótce o moich paznokciowych gustach.

Przedstawiam wam nową serię, która pojawi się na blogu, czyli moje paznokciowe inspiracje. W niedzielę stworzyłam takie małe, infantylne dzieło. Ponieważ aktualnie nie pracuję, nie muszę się przejmować dress codem. I tak do tła w kolorze pastelowej lawendy dorzuciłam naklejki wodne Bloom nails z różowymi flamingami i uroczymi kaktusami.



Nie jest to nic profesjonalnego. Zdarza mi się pozalewać skórki. Nie zawsze mam zrobiony świeży manicure, co widać na zdjęciu powyżej 🙈 Ale jestem z siebie dumna. A najważniejsze, że się świetnie przy tym bawiłam.


Jak teraz siedzę w samochodzie, czekam na syna i patrzę na te pazurki z daleka to prezentują się fajnie. Niestety zdjęcia z bliska odjęły im uroku albo tak to sobie tłumaczę 😉

13 komentarzy :

  1. Lubię pastelowe kolory. A Twoje pazurki wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Też nigdy nie miałam tipsów ani hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem osamotniona. Wszystkie moje koleżanki mają zrobione pazurki, a jedna nawet robi je profesjonalnie 😉

      Usuń
  3. Nie trzeba mieć długich szponów, żeby był fajny efekt. Ja też znacznie wolę krótkie pazurki, które są po prostu praktyczne. Hybrydę miałam tylko raz na swoim ślubie, bo chciałam spróbować czegoś innego. A normalnie też używam zwykłych lakierów. Flamingi są super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) lubię krótkie szpony!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyszły :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pazurki, uwielbiam takie motywy

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne takie letnie paznokcie wyszły, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, już nieco powiedziałabym wakacyjna (to chyba przez te flamingi) stylizacja :D Naklejałam sobie kiedyś tipsy, ale i przy tym męczarni było, to nie takie proste...

    OdpowiedzUsuń