środa, 9 lutego 2022

Oriflame Oczyszczająca maseczka z łopianem Love Nature

 Otrzymałam tą maseczkę jako prezent do zamówienia od swojej konsultantki. Ucieszyłam się i jak to ja, rzuciłam do pudełka z resztą maseczek.

Przyszedł jednak moment , w którym postanowiłam, że dziś będzie maseczka z glinką. I pomimo wielu ciekawych opcji, fioletowy kwiat z opakowania od razu mnie zauroczył. Nawet nie szukałam dalej.

Łatwo się ją otwiera tzn dobrze się oddziera . A w środku jasnoróżowa, gęsta masa o delikatnym kwiatowym zapachu. W opakowaniu jest 10 ml i jest to idealna ilość na raz. Nawet mnie to zaskoczyło, bo myślałam, że będzie na dwa razy. Ale szczerze ucieszyłam się, że po użyciu wyrzucam opakowanie bez kombinowania jak przechować resztkę, żeby nie zeschła się.

Maseczka bardzo dobrze się zmywa. Wystarczy gąbka i ciepła woda. Bez żadnego tarcia i domywania.

Po użyciu skóra jest matowa i czuć że jest świetnie oczyszczona. Jednocześnie nie czułam, żeby skóra została przesuszona. Na pewno też ładnie się "napięła".

Nie było żadnego dyskomfortu ani podrażnień.

Jestem nią zachwycona. Będę ją kupować regularnie, jak tylko będzie w promocji w katalogu. Polecam!

A na koniec reklama koleżanki. Jeśli jesteście zainteresowane kosmetykami Oriflame to polecam moją konsultantkę. W linku poniżej namiar:

https://pl.oriflame.com/products/digital-catalogue-current?PageNumber=1&store=karolinasad

W Oriflame konsultantki mają możliwość wystąpienia o limit kredytowy. Wtedy zamawiacie kosmetyki i otrzymujecie fakturę z odroczonym terminem płatności. Kiedyś jak byłam konsultantką wiele razy z tego korzystałam. Fajna opcja

5 komentarzy :

  1. Cudnie że się sprawdziła, jeśli chcesz zobaczyć cały pokoik to napisz na insta. Bo pytałaś o niego ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że miałam raz tą maseczkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dawno nie używałam nic z Oriflame!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dawno nic nie miałam, ale przed świętami postanowiłam, że muszę skorzystać ze świątecznych ofert. I teraz co katalog coś sobie wybieram

      Usuń