środa, 23 lutego 2022

Avon Anew ampułki odmładzająca kuracja do twarzy protinol

Kupiłam te ampułki w jakiejś super promocji. Teraz już nawet nie pamiętam ile za nie zapłaciłam. Leżały rok i w tym czasie zebrały mnóstwo pozytywnych opinii wśród moich koleżanek i w internecie. Byłam ich bardzo ciekawa, a jednocześnie bałam się wielkiej skuchy. Ja naprawdę lubię kosmetyki Avonu i nie chciałam powiedzieć, że znowu dałam się nabrać...


Namyśliłam się, żeby ich użyć teraz w lutym. Mamy za sobą kilka miesięcy ciemnych i ponurych. Nie wiem jak u was, ale moja skóra jest blada, wysuszona i bez energii. Lubię wczesną wiosną stosować produkty z witaminą C. Ale tym razem takiego nie mam, więc padło na ampułki z Avonu. U mnie całe opakowanie i próbka dołączona do styczniowego katalogu.

Zapakowane są bardzo bezpiecznie. Przeżyły dwie przeprowadzki, więc łatwo nie miały. 

W ampułce odłamuje się górną część, a zawartość na skórę. I tu mogę się przyczepić. Chyba wolałabym, żeby te ampułki były szklane jak w Vichy. Niestety, ale według mnie, plastik psuje ten cały luksusowy sznyt.

Zawartość ampułki starczała mi na dwa razy, więc wieczorem otwierałam i rano miałam na drugi raz. Płyn szybko zastyga otwarty, więc tu polecam ampułki zamykać. Jak? Oberwaną końcówkę wsadzamy do góry nogami jak korek. Pięknieciem do góry.

Płyn z ampułki szybko się wchłania, ale zostawia skórę nawilżoną. Nic się nie lepi.

Efekty? Tak! Skóra ujednoliciła się i rozpromieniła. Zaczerwienienia na policzkach zdecydowanie zbladły. Odczuwałam nawilżenie i ujedrnienie skóry. I tak też ona wyglądała. Pory się zmniejszyły i skóra jest gładka w dotyku. Nawet mogę powiedzieć, że wydaje mi się, że delikatnie mniej pomarszczona jestem. Ale to chyba bardziej efekt porządnego nawilżenia i ujędrnienia skóry. Nic mnie nie zapchało i w czasie stosowania kuracji nic mi nie wyskoczyło. Nawet pokuszę się o stwierdzenie, że rozjaśniły się wszystkie ciemne plamy po pryszczach.

Jestem mocno zaskoczona i jednocześnie zachwycona efektem. Na pewno kupię kolejne opakowania!

7 komentarzy :

  1. moja mama je ma i bardzo sobie chwali!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze korcą mnie ale miałam kiedyś ampułki z innej firmy i strasznie ciężko mi się ich używało

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam, że aż tak dobrze się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, ale nie zachwyciły mnie tak jak ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń