czwartek, 10 lutego 2022

Bielenda Eco sorbet malinowy krem do twarzy

Widziałam gdzieś u kogoś na blogspocie recenzję malinowego kremu do twarzy. No i oczywiście nie mogę teraz znaleźć. Ale podobno zapach nieziemski. Więc jak byłam w drogerii i był wystawiony cały pojemnik próbek, to spytałam się czy mogę wziąć dziesięć. Ekspedientka powiedziała, że oczywiście, bo mało kto bierze próbki. Tu nastąpił lekki szok i próbki powędrowały do kieszeni kurtki.

Miałam zamiar zużyć wszystkie i kupić coś z tej serii. Teraz wiem, że nie będzie to na pewno krem do twarzy. 


Kolorystyka opakowania najlepsza, bo różowa. Zapach naprawdę obłędny - jogurt malinowy. Pycha. Krem jest delikatnie różowy i ma lekką konsystencję. Szybko się wchłania oraz zostawia taką delikatną warstwę. Nawet nie film, bo się nic nie świeci. I tu kończą się plusy.


Za słabo nawilża moją skórę, totalnie nic nie robi i chyba zapycha mnie na brodzie. Nie ma faktora, więc nie nadaje się na dzień.


Dlatego po dwóch próbkach rezygnuję z dalszego testowania. Próbeczki przekażę dalej. Jeśli ktoś chętny, to proszę o informację w komentarzu.

Przejrzałam na stronie Bielendy, że w ofercie są jeszcze maseczki w saszetkach i serum. Nie mam do nich przekonania. Płynów micelarnych nie używam. Ale są pianki micelarne w różnych zapachach (równie apetycznych) i tonik w mgiełce. To na pewno kupię, właśnie ze względu na zapachy. Bo zapach jest po prostu obłędny!

9 komentarzy :

  1. Szkoda, że się nie sprawdziły, ale za to wygląd mają naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś niespecjalnie czuje się przekonana. Ostatnio przestała używać kosmetyków bielendy, bo zaczęły mnie zapychać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poczuć ten zapach 😍 dlatego zaryzykuję z innymi produktami z serii, ale nie będą to żadne mazidła

      Usuń
  3. od czasu do czasu sięgam po kosmetyki Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także miałam okazję przetestować ten krem i mam podobne odczucia. Zapach bardzo ładny, ale to, że niewiele nawilża jest wielkim minusem.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, zapach jest super :) Ja miałam maseczkę i była ok, ale bez szału. Micel za to bardzo fajny i kostka peelingująca, ale jest mocna, więc nie dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam szampony i żele w kostkach, ale jeszcze w starym mieszkaniu. Teraz mam piękną (ale koszmarną do mycia) kabinę ze szkła. Zero półek. Kosmetyki na ziemi. I zastanawiam się jak ograć temat tych eko kostek bez dodawania jakiś plastikowych czy rdzewiejących półeczek....

      Usuń
    2. To taka moja dygresja. Zainteresowałaś mnie tą kostką peelingującą, ale ostatnio unikam takich rzeczy, bo nie wiem co z nimi zrobić

      Usuń
  6. Miałam próbki i świetnie pachniał, nie pamiętam czy się sprawdził

    OdpowiedzUsuń