czwartek, 27 stycznia 2022

Kremy BB i CC

Podoba mi się idea kremu koloryzującego. Wszechstronność. Mamy i krem i delikatny kolor. Nienawidzę ich kupować, bo najbardziej zawodzą. Najczęściej jest to kwestia koloru - są za ciemne.

Miałam krem BB z Garniera - za ciemny i nie leżał ładnie na mojej buzi. Potem kupiłam kremy BB z Avonu. Tu też porażka. Jasne kolory są za ciemne. Nie było sensu nawet testować, tylko od razu oddałam koleżance. Ona mieszała go z za jasnym podkładem i powiedziała, że w tej wersji jej odpowiada. Potem w łapki wpadły mi dwie próbki - krem CC z Pharmaceris i krem BB z Vianek. Tak jak pierwszy znów za ciemny, tak Vianek okazał się być świetny. Odcień BB1 to mój odcień. Ale szczerze nigdzie na razie nie spotkałam w drogerii. Jakoś specjalnie też nie szukam. Po prostu musi mi wpaść w oko.


W zeszłym roku w naprawdę okazyjnych cenach kupiłam krem BB C'est Magic z L'Oreal oraz krem BB Aquasource z Biotherm. Jeden z nich pokochałam.


Krem BB C'est Magic z L'Oreal
On jest dziwny. Z tubki wylatuje biały z takimi mikro kuleczkami. Jak go się rozciera czuć jest pod palcami jako taki drobny grysik. To pigment, który się rozpuszcza. I tak jak kolor mi odpowiada, bo light jest faktycznie jasny i nie ciemnieje, tak efekt już nie bardzo.


Jest suchy i matowy na skórze. Nie wygląda to naturalnie, a ja lubię jednak taki lekki glow na twarzy. Do tego podkreśla skórki i meszek. W miejscach gdzie mam skórę w gorszym stanie, nie stapia się ładnie.


Nie polubiłam się z C'est Magic, ale trzeba mu przyznać, że ładnie trzyma się na skórze.


Biotherm krem BB Aquasource
Ten pokochałam i zużywałam namiętnie do października. W październiku skórę potraktowałam kwasem, rozjaśniała i kolor przestał mi odpowiadać. Mam fair to medium i do opalonej buzi był idealny. Teraz wygląda niestety śmiesznie.


Dobrze się rozprowadza i wtapia. Ładnie ujednolica. Dawał zdrowy efekt, takiej satyny. Dobrze nawilża, nie wysusza, nie obciąża. Według mnie idealny.


Chciałabym kupić jaśniejszy odcień z Biotherm, ale okazało się że nie ma. Ten który mam jest tym jaśniejszym. Szkoda. Muszę szukać czegoś nowego.

Polecacie jakiś krem BB/CC w naprawdę jasnym odcieniu?


8 komentarzy :

  1. miałam BB z Garniera również. Ciemniał okropnie. Ten z Loreala również miałam, bardzo dziwniena mojej buzi wyglądał... Tego ostatniego nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię krem BB Missha i mój największy hit krem BB z Bourjois jest genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam że missha jest na wyprzedaży w Hebe. Muszę tam zajrzeć

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że nigdy kremu BB czy CC nigdy nie miałam, zazwyczaj stawiałam na tradycyjne podkłady, ostatnio rzadko sięgam nawet po nie :D Muszę zaznajomić się z kremami BB i CC ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W jasnym to Ci nie polecę, bo ja team ciemne ;) Teraz mam z Nivea z kalendarza adwentowego, ciekawe jak się będzie spisywał. Twoich nie znam, miałam próbkę Vianek, ale chyba szału nie było

    OdpowiedzUsuń