wtorek, 7 grudnia 2021

Avon woda perfumowana Today Tomorrow Always TTA Amour

Kupiłam w ciemno te perfumy, bo nuty zapachowe miały być takie moje.  I jak można wywnioskować z poprzedniego zdania zdecydowanie nie przypadły mi do gustu :-\

W katalogu nuty zapachowe opisane jako romantyczne połączenie cytrusów, jaśminu i piżma. Oczywiście próbek brak, a strona zapachowa w katalogu nie do końca jest tożsama z tym co w butelce. Liczyłam na gorzkiego cytrusa z jaśminową podbitka i drapieżnym piżmem.

A otrzymałam słodko-kwiatowego przeciętniaka. Poza tym mocno avonowy, dosłownie jak by zmieszać Perceive, Incandessence, Little Red Dress, Celebre, a potem wycisnąć esencję z tych zapachów i mamy TTA Amour. Są dosyć trwałe, później czuć je przy skórze, ale jednak cały dzień są wyczuwalne.

Jestem nimi zawiedziona na maksa. Są tak nudne i mdłe. Tak avonowe. Ja cytrusów w nich nie czuję. Tylko same słodkie kwiatki. Brak też im pazura. Są monotonne i płaskie. Cały czas słodkie kwiatki.

Z plusów na pewno urocza buteleczka i pojemność, bo aż 75ml.

Zapach nie przypadł mi do gustu, a to jednak najważniejsze. Jeśli będą się podobały komuś z rodziny, to znajdą nowy domek.

1 komentarz :

  1. Miałam próbkę tych perfum i niestety też mnie nie zachwyciły. :)

    OdpowiedzUsuń