piątek, 14 sierpnia 2020

Avon 2w1 szminka i róż Coral in The Clouds 2in1 Cushon Cloud

 

Po wielu rozczarowujących nowościach z Avonu, przyznam się, że byłam negatywnie nastawiona do tego produktu. Wzięłam, bo nie mogłam nie sprawdzić. Wybrałam odcień koralowy.

Gdybym nie wiedziała co to jest, to nie zgadła bym, że w tej niepozornej tubce w kolorze brudnego różu jest pomadka. Prędzej krem lub korektor pod oczy. Pod skuwką jest cudownie miękka gąbeczka w kształcie kulki.

Troszkę jej poużywałam, więc i kartonik i gąbeczka nie wyglądają na nowe. Aplikacja jest szybka i nieskomplikowana. Naciskam tubkę, aż w dziurce w gąbce pojawi się pigment. Przykładam kulkę w kilku miejscach na ustach, żeby równomiernie rozprowadzić kolor. Potem wszystko rozcieram. Precyzja nie wymagana, nie można sobie tym zrobić krzywdy.

Efekt, jest taki jak lubię najbardziej. Jest kolor, usta są naturalne i matowe. Jak dam temu wyschnąć, to pomadka potrafi wytrzymać dobrych kilka godzin, włączając w to posiłki. Ściera się równomiernie. Nie wchodzi w załamania.

Z opcją różu miałam problem, bo nie używam tego typu kosmetyków w formie kremowej. Nakładałam to jak na usta, czyli kropeczki z pigmentu, tylko tym razem rozcierałam palcami. Dużo zostaje na palcach, ale to akurat dobrze, bo kolor jest intensywny i można by przesadzić. Czy będę używać tego jako różu? Nie, bo można zetrzeć przy aplikacji z buzi podkład, gdy nie używa się trwałego tak jak ja. Ale dziewczyny, które lubią takie kosmetyki powinny spróbować.

Efekt jest naturalny, dlatego róż na policzku idealnie się komponuje z zaczerwieniami na moim policzku. Mam nadzieję że choć trochę coś widać, bo na zdjęciach powyżej jestem sauté.

 Jak dla mnie to absolutny hit jeśli chodzi o pomadkę na usta. Zdecydowanie kupię inne kolory. Myślę o Bubble Gum i Dreamy.

Skład poniżej:


1 komentarz :

  1. Bardzo lubię kolorowe kosmetyki Avonu. Szczególnie ta szminka mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń