czwartek, 14 maja 2020

Avon Color Trend lakier do paznokci Confetti

Od razu uprzedzam, że dezynfekowanie dłoni, ręczne mycie naczyń (tu nie ma mojej ukochanej zmywarki!) i prace w ogródku sprawiły że już nawet glicerynowe kremy sobie nie radzą. Na moich dłoniach susza i nie da się tego ukryć.


Dziś nowość. Lakiery z serii Color Trend. Osobiście bardzo lubię lakiery z drobinkami czy błyskotkami. I te idealnie wpisują się w mój gust.


Jest sześć kolorów:
- Cotton Candy - pastelowy różowy z piegami w kolorze białym i mocnego błyszczącego różu, kolor w ciepłej tonacji
- Creamslice - mocno rozbielony pomarańczowy z piegami w kolorze białym i mocnego błyszczącego pomarańczu, na paznokciu w kolorze nude
- Lemon Tarte - pastelowy cytrynowy z piegami białymi i błyszczącymi jasno żółtymi
- Blueberry Twist - pastelowy niebieski z piegami białymi i błyszczącymi mocno niebieskimi
- Sour Apple - pastelowy zielony z piegami białymi i błyszczącymi zielonymi
- Grape Pop - bardzo delikatny lawendowy kolor, wręcz wpadający w chłodny róż z piegami białymi i błyszczącymi mocno fioletowymi

Lakiery te potrzebują dwóch grubszych warstw lub trzech cienkich. Najgorzej kryje żółty i pomarańczowy. Na zdjęciach na paznokciach nie znajdziecie pomarańczowego. Nie podoba mi się. Ten kolor idzie zdecydowanie do oddania. Lakiery schną dosyć szybko i co mnie zaskoczyło są dosyć trwałe. Po dwóch dniach noszenia zero odprysków i starych końcówek, a same widzicie jak wyglądają moje dłonie. Nie oszczędzam ich.


Podobają mi się zarówno w wersji delikatnej, czyli jedną warstwa, jak i mocno kolorowe. Tak jak pisałam wcześniej pomarańczowy będzie szukał nowego domu. Zielony również. Jeśli chodzi o zieleń, to według mnie powinna być żywsza, bardziej limonkowa. Ta jest smutna. Różowy i fioletowy są bardzo podobne do siebie. Najbardziej podoba mi się żółty i niebieski lakier, choć z tej dwójki to niebieski ma lepsze krycie.

Co sądzicie o takich cukierkowych kolorach?

1 komentarz :