wtorek, 11 czerwca 2013

Fejs

Na niedzielnym spotkaniu troszkę porozmawiałam sobie z innymi blogerkami o fejsie. Koniec końców wyszło, że potrzebny, wiec założyłam. Najbardziej przemówił do mnie argument Wojtka, że jest tam mnóstwo zniżek i rabatów. Chyba z zakupoholizmu nigdy się nie wyleczę :P

Możecie teraz tam zaśmiecac, zapraszac itd. Jesli wrzucicie w komentarzach linki do waszych kont (czy czego tam będziecie chciały) to polubię bez szemrania i wybrzydzania.

Sama Was zapraszam do przyłączenia się do akcji Palmers, gdzie można zgarnąc minaiturki. Wiecej przeczytacie w linku poniżej:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=501412469913785&set=a.259483130773388.61113.184502458271456&type=1&theater

Jesli się przyłączycie to wklejcie tam
poleciła kosmetyczna mania

PS: ikonka od bloglovin' też się pojawiła na pasku bocznym, więc zachęcam do zostania moimi "followersami"  :)

11 komentarzy :

  1. To polub mojego fejsa Dużo Kosmetyków :) ja twojego polubię bo lubię być na bierząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się jeszcze do założenia blogowego konta na fejsie nie przekonałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam prywatnego, a tylko blogowy, więc jest remis :P

      Usuń
    2. Ja mam tylko prywatny.

      Wiem, że jest z Loveły ale ja niemam do nich dostępu. Gel like mam tylko dlatego, że odkupiłam go od innej blogerki

      Usuń
  3. A o założeniu fejsa blogowego myślę intensywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój to bedzie taka totalna śmietniczka

      to blog jest moim oczkiem w głowie :)

      Usuń
  4. zalajkowane, zafolołane i co tam jeszcze można :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to zapraszam też do mnie, dopiero założyłam ;)
    https://www.facebook.com/MarcepankaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, tak jak napisałam wszystkie wyglądają na ustach dość naturalnie, ale właśnie za to je bardzo lubię. Najlepiej wyglądam w odcieniach nude, więc u mnie sprawdzają się idealnie :) Ale faktycznie, jak lubisz intensywne kolory to ta seria jest zbyt słabo kryjąca. Ja wolę pomadki w intensywnych odcieniach, dłużej się trzymają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety do warszawy poki co mam 300km:P

    OdpowiedzUsuń