sobota, 1 czerwca 2013

Bebe, nawilżający krem na dzień z lekkim podkładem hell/jasny Good Bye Make-up

Krem był wygraną w oddaniu u LaNiny. Byłam go bardzo ciekawa, ale mam otwarte dwa podkłady i jeden krem BB, wiec długo u mnie przeleżał nie ruszony. Aż w końcu nie wytrzymałam.



I nastąpił wielki zawód (bo i ze względu na markę pokładałam w nim wielkie nadzieje). Pomimo, że to odcień jasny, jest dla mnie za ciemny. Poniżej porównanie z innymi kosmetykami, które posiadam.



Mam nadzieję, że pomimo, iż zdjęcie jest dość ciemne (brak słońca i wieczne chmury), to można zauważyć, że jest on dużo ciemniejszy od reszty i lekko wpada w różowe tony.

Nie potrafiłam złapać tego efektu na twarzy, tak by był on widoczny na zdjęciach, wiec opiszę. Tak wygląda mój policzek i kawałek szyi z tylko nałożonym zwykłym kremem nawilżającym.


Jak widać jestem blada i wiecznie zaróżowiona. Do tej pory wydawało mi się, że mam w miarę gładką buzię. Zdjęcie zrobione z świetle dziennym bez flesza.


Zdjęcie drugiego policzka, zrobione od razu po tym powyżej, ale za każdym razem włączał się flesz. Powyżej ciemnej linii (mniej więcej) nałożony krem BEBE. Skóra się błyszczy, podkreślone są wszystkie nierówności i pory. Już nie wspomnę o efekcie opalenizny na buzi - krem się ładnie wtapia, ale dla mnie jest za ciemny i to się rzuca w oczy, przy mojej białej szyi i dekolcie (nie mam zamiaru mazać się cała podkładem czy kremem BB).

Jeśli chodzi o właściwości, to krem nie wywołał żadnej niepożądanej reakcji, równomiernie się ścierał w ciągu kilku godzin noszenia. Absolutnie nie matuje (twarz błyszczy się jak wysmarowana olejkiem) i nie wysusza przez swoją lekko tłustą konsystencję.

Także pomimo dwóch prób mówię mu nie, głównie ze względu na kolor (błyszczenie można zawsze zniwelować pudrem). Z powodu koloru odrzuciłam także krem Olay z podkładem (najjaśniejszy odcień robi ze mnie mulatkę).

Patrząc na te zdjęcia, już wiem, ze pewnie z kremem BB z Yves Rocher też pewnie się nie polubię :(

Co w ogóle sądzicie o drogeryjnych kremach BB?

22 komentarze :

  1. ja takie kremy omijam szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chyba powinnam, ale szukam czegoś co da efekt podkładu, a jednocześnie nie będzie tak ciężkie :)

      Usuń
  2. ja pozostaję wierna azjatyckim BB ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze okazji przetestować żadnego :(

      Usuń
  3. kremy BB lubię tylko jak jest bardzo ciepło i słonecznie,w ciągu roku są dla mnie nie zadowalajace-lubię mocniejsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się z Tobą, że w takie bardzo upalne dni, gdy makijaz musi być, krem BB jest dobrym kompromisem :)

      Usuń
  4. ja bardzo lubię BB z Garniera, fajnie pielęgnuje skórę i daje ładny, naturalny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dobrego czytałam, ciekawe jak z kolorem by było

      Usuń
  5. na kremy bb jestem jakos anty nastawiona moze dlatego, ze poprzednia przygoda skonczyla sie dla mnie wypryskami na twarzy, jesli bym po krem siegnela to na pewno latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie tyle razy przygoda z kosmetykami zakończyła się niepomyślnie, że teraz juz mnie to nawet nie dziwi. Jednak lubię próbować, bo w ten sposób poznałam tyle wspaniałych kosmetyków, po które normalnie bym nie sięgnęła:)

      Usuń
  6. dla mnie tylko nr 1 byłby ok, reszta zdecydowanie za ciemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są jaśniejsze niż na zdjęciu (bardzo ciemne wyszło ze względu na szaro-burą aurę)

      podkład z Ori to taki fajny podkład dla białasków w żółtej tonacji :) niedługo pokażę go w pełnej krasie :)

      Usuń
  7. jesteś z Konina? :) coś mi migło u Dezemki :) ja też :D
    do zobaczenia w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywam w Koninie, bo mam tam rodzinę :)
      do zobaczenia :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. bardzo mało o nim można znaleźć informacji :)

      Usuń
  9. u mnie żaden BB się nie sprawdza ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie polubiłam się z tym od MNY, choć mógłby być jaśniejszy :(

      Usuń
  10. mam go, dostałam od kolegi ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj i zobaczymy jak sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  11. Ja wciąż szukam mojego idealnego kremu BB... ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń