niedziela, 2 czerwca 2013

Avon Naturals mus do ciała róża i brzoskwinia

Kupiłam z ciekawości pod wpływem wielu pozytywnych opinii zarówno na blogach jak i wśród koleżanek. Teraz mogę powiedzieć, że były one całkowicie zasłużone.


Na uwagę zasługuje zapach i konsystencja. Zapach jest bardzo intensywny i utrzymuje się dosyć długo, choć z czasem wietrzeje. Nie do końca mi się on podoba, według mnie jest trochę sztuczny. Natomiast wszystkim, którym dałam go powąchać bardzo się podobał, wiec mogę być tu nieobiektywna.
Konsystencja jest inna, bardzo lekka, przypomina bitą śmietanę. Mus ma perłowy połysk i jest śliski. Łatwo się rozprowadza i pozostawia delikatny film (nic tłustego raczej uczucie nawilżenia i gładkiej skóry).Wchłania się ok 5min.


Od razu likwiduje uczucie ściągnięcia i całkiem przyzwoicie nawilża - nie spodziewałam się tego po linii Naturals. Efekt utrzymuje się do kilku godzin. Ja Wam polecam :)


Skład dla znawców.

Dostępne zapachy:
- róża, brzoskwinia
- wanilia
- miód i mleko
A za niedługo będzie jeszcze:
- kwiat wiśni
- lilia i gardenia
i obydwa mnie kuszą :)

PS: Powoli zbliżam się do 100 obserwatorów i 30 tys wyświetleń, dlatego niedługo spodziewajcie się rozdania  :D

55 komentarzy :

  1. bardzo lubię takie gęste konsystencje, zapraszam na rozdanie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten mus :) I jak nie lubię zapachu róży w kosmetykach, tak ten (o dziwo!) był dla mojego nosa nawet miły.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda z Nas lubi "inny" zapach róży :)

      Usuń
  3. Jakoś nie przemawiają do mnie kosmetyki do ciała z Avonu. Mam uraz po masce do włosów :/
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon jak każda firma ma swoje perełki i buble - reszta jest przeciętna :P

      Usuń
  4. Jedno juz takie zuzylam i jedno mam w zapasie, rowniez je bardzo lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego, ale nie miałam pojęcia że jest tak dobre

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam mus miód/mleko-rewelacja! tego nie wzięłam bo mimo że kocham brzoskwinię,róży nie znoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bałam się że brzoskwinia zemdli ten zapach, a dodała słodyczy :)

      Usuń
  7. Z serii naturals miałam tylko kiedyś żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go ale jakoś nie mam ochoty używać. Dla mnie za bardzo pachnie różą.

    OdpowiedzUsuń
  9. konsystencja świetna.. ale nie lubię sztucznych zapachów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o zakupie tych nowych zapachów - może tam bedzie lepiej :)

      Usuń
    2. trzymam kciuki, aby tak było :)

      Usuń
  10. zauważyłam, że my blogerki jakoś łatwiej zauważamy chemiczny zapach ;) ciekawa jestem wanilii i mleka z miodem ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku łatwo to wyjasnić - dla mnie kosmetyk przede wszystkim musi ładnie pachnieć (jak coś nie pachnie lub pachnie brzydko, to na starcie jest u mnie skreślone :P

      Usuń
  11. ciekawa jestem jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. średnio lubię te balsamy, mam z tej serii tylko krem don twarzy, kiedyś miałam miód i mleko ale zapach dla mnie być zbyt sztuczny, a za różanymi z kolei nie przepadam :D wybredna ja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może coś z nowych by ci coś przypadło :)

      Usuń
  13. zapachowo pewnie by mi sie spodobal, bo uwielbiam aromat brzoskwini w kosmetykach :) wersja miod i mleko tez kusi nieziemsko ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię tego zapachu, kojarzy mi się z pączkami :D nie wiem czemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie by zapach na pewno zachwycił...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my to jeszcze sobie pogadamy w niedzielę :)

      Usuń
  16. Wygląda ciekawie, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety go nie mialam :/
    Zapraszam serdecznie na rozdanie z okazji 1 urodzin bloga:]

    OdpowiedzUsuń
  18. Waniliowy musi być piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od mocnych waniliowych zapachów boli mnie głowa :(

      Usuń
  19. Kusisz...
    Nie przepadam za pielęgnacją Avon-u, ale ten kosmetyk wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. już pomyślałam że będę 100, ale jednak 95 ;) a jeśli chodzi o avon to kiedyś byłam konsultantką, a dziś jestem anty-avon... ich produkty w większości są kiepskie, ale faktycznie zdażają się perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większośc firm ma słabą ofertę i kilka perełek :)

      Usuń
  21. Ciekawa jestem czy mi by zapach się spodobał, lubię długo utrzymujące się zapachy w masełkach. Konsystencja wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ! tak jak prawie wszystkie masła z AVON :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja części nie lubię ze względu na zapachy :)

      Usuń
  23. Na pewno ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam wszystko co ladnie pachnie :)

      Usuń
  24. już się całkiem niedawno zastanawiałam nad musami z Avonu :) ten wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś nie lubię tych musów do ciała... Ładnie pachną, ale niezbyt pielęgnują moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to normalne :) każda z nas inaczej odbiera kosmetyk :)

      Usuń
  26. Nie przepadam za kosmetykami avonu bo mnie uczulają... używam jednak pozostalosci balsamow i masel avonowskich jako kremu do krak :D ten znam i bardzo podoba mi się w nim konsystencja a co do zapachu zgodze się z Toba, trochę sztuczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam lilia i gardenia jest fajnym kosmetykiem. niedługo zrobię recenzje tego musu :) ale muszę powiedzieć że mój ma chyba rzadszą konsystencję niż twój.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie waniliowy wygrywa! Uwielbiam wszystko co waniliowe :) Ten różany no niby ładny ma zapach, ale na dłuższą metę mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń