wtorek, 11 czerwca 2013

Avon Lśniąca szminka Ultra Colour Rich Berry Glitz Pink Paparazzi

Jestem wielką fanką pomadek i błyszczyków z Avonu i będę to zawsze podkreślać. Dla mnie są idealne :)


Jak pomadka tylko się pojawiła w katalogu, to wiedziałam, że muszę ją mieć :) Najpierw padło na Pink Paparazzi, ale stwierdziłam, że takich fuksji mam już sporo, więc postawiłam, na bardziej neutralny kolor, czyli Berry Glitz. Tej pierwszej zamówiłam sobie tylko próbeczkę.








Opakowanie jest eleganckie i intrygujące jednocześnie - różowy plastik o lustrzanym wykończeniu. Sama pomadka ma wytłoczoną geometryczny wzór z boku. Całość sprawia wrażenie luksusu :)


Już na zdjęciach powyżej zauważycie, że pomadka jest transparentna, czyli nie daje pełnego krycia. Ładnie pachnie i dobrze smakuje, co dla takiego zjadacza pomadek jak ja ma znaczenie. Jest miękka i łatwo rozprowadza się na ustach. Nie wysusza ich, nie wchodzi w załamania. Trwałośc do pierwszego posiłku, równomiernie schodzi z ust. W szmince są drobinki, ale na ustach ich nie widac. Nie migrują też po twarzy.

Poniżej na zdjęciu po lewej Berry Glitz, po prawej Pink Paparazzi. Na moich ciemnych ustach różnica jest niewielka.

 
Która Wam się bardziej podoba???

PS: Mam już ponad 100 obserwatorów i ponad 30tys wyświetleń, więc na dniach spodziewajcie się dużego rozdania :)

20 komentarzy :

  1. kolor na pierwszym zdjęciu na Twoich ustach wygląda świetnie, lubię takie szminkiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest bardzo neutralna - nie muszę patrzec w lusterko przy nakładaniu :)

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się ta na ostatnim zdjęciu, ciemniejsza :) Ale obie są ładne takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie mogłaby by byc jeszcze mocniejsza :)

      Usuń
  3. moim ulubieńcem jest ucr pink pop

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twoich ustach wyglądają świetnie.
    Oglądałam je kiedy w COKu i zniechęciły mnie te blyszczace drobinki. Wole coś delikatniej błyszczącego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubuje sie w matach, a w Avonowych rzadko mozna trafic :( ostatnio rozdalam chyba polowe mojej kolekcji, wlasnie z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda pomadki z Avonu są świetne, błyszczyków nie próbowałam z Avonu bo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiałabym wybrać co lepsze: błyszczyk czy pomadka ???

      Usuń
  7. mam jedną szminkę z Avonu i o dziwo choć nie lubię tych kosmetyków jest ona świetna pod każdym względem :)
    śliczne kolory posiadasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam którąś, chyba apricot, muszę poszukać.
    Ładne są ale takie trochę ostre na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostre to były te ze złotem - te to pikus przy tamtych

      Usuń
  9. Mi najbardziej przypadł do gustu pierwszy odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. na ustach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nieco mniej błyszczące http://kinguskablog.blogspot.com/2014/07/szminka-do-ust-ultra-beauty-skin.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor, ja tyle razy zastanawialam sie nad kupnem tej pomadki i jakoś ciągle coś mbie powstrzymywalo:)

    OdpowiedzUsuń