wtorek, 7 maja 2013

Zamówienie z Yves Rocher

Dwa tygodnie temu dostałam maillig z YR, że z kodem mam rabat 50% na całe zamówienie. Takie okazje zdarzają się rzadko, więc trzeba korzystać.


Oczywiście wrzucam do koszyka produkty już przecenione, dodatkowo gratisy i od całości rabat 50%. W ten oto sposób stałam się posiadaczką:

- dużego szamponu
- mojej ukochanej płukanki octowej KLIK
- 6 żeli Jardins du Monde
- 2 mleczek do ciała konwaliowych
- wody perfumowanej So Elixir 30ml
- 2 błyszczyków Sexy Pulp
- gratis krem bb
- gratis krem Cure Solutions (będzie prezent dla babci)
- gratis próbka

Za całość zapłaciłam 114zł, gdzie w cenie regularnej sama woda perfumowana kosztuje 129zł. Także uważam zakupy za udane :)

Oczywiście dla mnie tylko szampon, płukanka i gratisy. Reszta to zakupy teściowej i mojej mamy.

PS: Wyniki rozdania będą popołudniu!!!

13 komentarzy :

  1. Bardzo lubię yves rocher! A ta płukanka octowa od dawna mnie kusi, muszę w końcu ją wypróbować, tylko czekam na jakąś fajną promocję

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę się zapisać na newsletter ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ales poszalała :)
    Ja się dzielnie opieram ostatnio wszelkim mailingom.
    Używałaś już te mleczka konwaliowe? Jak pachną? Nawilżają? (uwielbiam konwalie)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę kosmetyków - sama jeszcze nić nie miałam z YR :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez skorzystałam kupiłam produkty które są za drogie w sklepie i nigdy normalnie bym ich nie kupiła
    zobacz u mnie ci ja kupiłam
    też mam płukankę

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zaszalałam z tym kodem -50%

    wyniki zakupów tutaj;)
    http://emerald-brush.blogspot.com/2013/04/12-haul-zakupowy-czyli-paczka-z-yves.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie jak pachnie zel grejfrutowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super okazja:) Też zaraz wchodzę na stronę pobuszować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paczuszka. Ja już mojej nie mogę się doczekać :).

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie testowałam jeszcze nic z YR, ale czuję, że jak będzie pojawiać się więcej takich promocji to długo nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo dobroci :)) podkradłabym Ci trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie miałam z tym doczynienia ale po tym co zobaczyłam chętnie spróbuje;)
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawią mnie żele i błyszczyki:)

    OdpowiedzUsuń