wtorek, 14 maja 2013

wypłata.... i po wypłacie

Czyli zaszalałam z zakupami :) Małe podsumowanie tego co mi przybyło w ostatnim czasie. Myślałam, że się ograniczam, ale zakupy u mnie nadal idą namiętnie.

- szampon i płukanka z YR kupione z rabatem -50% (zapłaciłam 12,5zł za oba)
- szampon Timotei (400ml za 6,39zł) - pokochałam się z tym szamponem
- odzywka Glis Kur (3,49zł - przeceniona, bo była cała upaćkana w innej odżywce)

- mydło w płynie - prezent od babci
- dwa żele Luksja - znalezione w szafie u babci
- kulka Isana 2,59zł - produkt przeceniony, bo wycofywany
- sól Dairy Fun 1,49zł promocja w SP
- szampon dla dziecka - prezent od babci

- miniaturki kremu do opalania SPF10 2,59zł/szt - wycofują i przeceniają, a ja uznałam, że będzie to produkt idealny do torebki
- krem z shinyboxa sierpień 2012 - gratis od strony Vinted.pl

Troszkę kolorówki:
- kredka z Avonu KOLEJNA! 9zł
- baza pod cienie do powiek Avon 9zł
- puder Affinitone od MNY - prezent z shinyboxa od Vinted.pl
- cienie MUA - kupione w Pepco za 10zł
- krem BB od YR - gratis do zakupów

- brokaty do paznokci (ok 7zł) i ozdoby z wymianki
- 2 lakiery Vipera bambini (około 3zł/szt) - kolorki dają po oczach :P
- odżywka Lovely z shinyboxa od Vinted.pl
- ciemnyfiolecik z Vipera jumpy ok 3zł
- topper GR z wymianki
- Colorama od MNY 10,5zł za oba
- sraczkowaty Mollon z wymianki
- żółciutki Rimmel z shinyboxa od Vinted.pl
- piękny Lovely z wyprzedaży, niestety jakość kiepściutka (chyba 4zł)

Garść próbek i miniaturek (jest ich więcej, tylko tak je poukładałam w kupki, że tego na zdjęciu nie widać):
- Ziaja
- Vichy
- Yves Rocher
- Soraya
- Dermika
- Bioderma
- Perfecta

A na koniec kapciuchy z Biedronki (bardzo wygodne i różowe) 11,90
i tania szczotka, która zaczęła gubić igły już następnego dnia po zakupie. Może i kosztowała 4zł, ale nie jest warta nawet tych pieniędzy. Musiałam coś kupić, bo poprzednia po 6 latach i dwóch przeprowadzkach pękła niestetety :(

A teraz miła niespodzianka :) Zgadnijcie co to?
Mój nowy odświeżacz do samochodu. Uroczy!!! Oj będzie męża doprowadzał do szału (wiecie róż i diamenciki). Po zaledwie 3 godzinach z samochodu, aż bucha zapachem. Przyniosłam go do mieszkania, żeby zrobić zdjęcia, a po godzinie salon jest wypełniony zapachem z tego maleństwa. Kupiłam go w Bath & Body Works za 30zł (skunks plus wkład). Podobno pachnie dosyć długo, ale zobaczymy. Byłam w Złotych Tarasach, obsługa była bardzo miła, dlatego pozdrawiam Was dziewczyny, jeśli mnie czytacie :)

Coś Was zainteresowało??

22 komentarze :

  1. o poszalałaś ;D
    odświeżacz genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieli jeszcze małpki, świnki i inne zwierzątka - pomysł genialny :)

      Usuń
  2. Miałam ten szampon YR - całkiem fajny :)
    Papciochy to bym Ci zwędziła (razem z lakierami Colorama i pierdółkami do nich)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kapciuchów nie oddaję - wczoraj zebrałam wszystkie stare podarciuchy i wyrzuciłam do śmieci, żeby móc w spokoju cieszyć się tymi :)

      Usuń
  3. świetne zakupy widzę ze wszystkie blogerki teraz wzięło na yr płukankę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płukanka jest już ze mną ponad rok i raczej już się jej nie wyrzeknę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ale to z ostatnich dwóch miesięcy, więc nie tak źle :)

      Usuń
  5. Oj nie dziwię się, że po wypłacie... skoro takie cudowności ;-) Ale nie ma to jak poprawa humoru zakupami :-D A zapachem do samochodu mnie zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, aż mam ochotę wybrać się na zakupy! :D

    zapraszam na nową metamorfozę: http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też się skusiłam na bazę, ale jeszcze jej nie tknęłam :/
    poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo zastanawiałam się nad tymi kapciuszkami :) ale wybrałam paseczki ostatecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytamy czytamy, po twoim wyjściu jeszcze długo dyskutowałysmy na tematy kosmetyczne ;) w efekcie moje mysli musiały znaleźć ujscie i stworzyłam to -> http://daisycolada.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili ;) i do zobaczenia w Barh and Body Works ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. odświeżacz jest przekozacki :D ostatnio będąc w Złotych miałam zajrzeć tam, ale jakoś tak wyszło, że nie poszłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi furorę, jak kogoś podwożę :)

      Usuń