wtorek, 7 maja 2013

WYNIKI ROZDANIA


Zrobię tylko takie małe podsumowanie:
- do rozdania zgłosiło się 27 osób (ale jedną zdyskwalifikowałam)
- przybyło mi ponad 20 nowych obserwatorów (mam cichą nadzieję, że zostaniecie ze mną)

Bardzo Wam dziękuję!!! Czuję się dumna z tej mojej pisaniny :D

Ale nie przedłużając......

Tak oto przedstawiała się moja lista:


Potem pocięłam wszystko na równe paseczki i zwinęłam :D


Zamknęłam oczy i zaczęłam dobrze gmerać w pudełeczku.


Zastanawiałam się kogo wylosuję. A potem największe zaskoczenie. Rozdanie wygrała...

TURKUSOOWA

Bardzo się cieszę i gratuluję wygranej!!!

Czekam na dane do wysyłki. Mój adres amko.waw@gmail.com

11 komentarzy :

  1. gratuluję wspaniałej wygranej i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! nie wierzę! ale się cieszę,niesamowicie!
    bardzo bardzo dziękuję! :)już do Ciebie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) Bardzo fajny zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Szkoda ,że przegapiłam te rozdanie :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń