poniedziałek, 20 maja 2013

po wypłacie nie ma śladu...

...ale została mi jeszcze karta kredytowa :D

Wczoraj po raz enty oglądałam "Wyznania zakupoholiczki" i ten film jest o mnie. Serio! Nie mam kasy, ale jeśli coś tak ładnie na mnie patrzy z wystawy to i tak kupię. To powinno się chyba leczyć!

Żeby nie być gołosłowną w przeciągu ostatniego tygodnia kupiłam:
- na przecenie w Naturze 3 lakiery My Secret


- płyn do higieny intymnej Avon (tu mam usprawiedliwienie, że stary zaraz zaliczy denko)


- lakier do paznokci ze sklepu chińskiego (3zł a jest super, taka podróbka OPI)


- 3 pary butów:
sandałki bo zrobiło się ciepło


nowe "cichobiegi", bo stare już się bardzo zniszczyły


beżowe szpilki, bo są ładne???

- a także masa gadżetów do domu (pojemniczki, dywaniki, ziemia do kwiatków, nasionka i inne pierdółki) - na zdjęciach kawałek mojego 10-metrowego balkonu (posadziłam dużo kwiatków, warzyw i ziół).  Jak co rok będą słoneczniki i truskawki :)



Przede mną jeszcze zniżka 40% w Rossmanie i pierwsze letnie wyprzedaże. Potem w końcu się chyba uspokoję i przyjdzie czas spłacić kartę. BTW, kiedyś pokażę Wam moją kolekcję bucików, którą namiętnie powiększam :D

EDIT: ...i bony Sodexo czyli moja żelazna rezerwa. Oczywiście zaliczyłam Rossmana:


- 2 lakiery Wibo z serii Glamour - pisałam o pomarańcze, która na tyle mi się spodobała, że dokupiłam czerwień i błotko
- peeling Lirene - skończył mi się dotychczasowy, więc kupiłam nowy w ciemno
- tonik Eva polecany zarówno przez Turkoosowa jak i Angel

Kusi mnie, zeby wrócić się po trzy lakiery, ale nie wiem sama...
Zobaczymy...

8 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa tego jasnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dzisiaj sobie go trzasnę na pazurki :)

      Usuń
  2. Aj ktoś w rodzinie na zakupoholizm musi chorować, tak tłumaczy to zawsze mój mąż :-) Lakiery z my secret są piękne, nigdy wcześniej ich nie widziałam. Podoba mi się szczególnie ostatni. A truskawki na balkonie? Pierwsze słyszę, z chęcią zasiałabym je u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej dużej żółtej donicy są truskawki mojego synka - nie dużo, ale frajda niesamowita

      słoneczniki co rok wysiewam w trawnik, bo mieszkam na niskim parterze (są w tych plastikowych osłonkach na zdjęciu)

      Usuń
  3. ten lakier 1-wszy od lewej fajnie wygląda :) buty mi się wszystkie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier już próbowany i jest świetny :)

      za buty mój mąż się wściekł :(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. z lakierów jestem zadowolona, ze szpilek też :)

      Usuń