niedziela, 26 maja 2013

My Secret lakier do paznokci 164 Pearl Glow

Jeden z lakierów przedstawianych w ostatnich haulach :)



Oglądając go na swatchach przyznam się szczerze, że nie podobał mi się. Ot kolejny nudziak. Całkowicie zmieniłam o nim zdanie, gdy ujrzałam go sklepie - to jest kolor jasnego piasku z egzotycznej plaży z migoczącymi okruszkami miki. Cudo!!! Aktualnie jest w przecenie i kupiłam go za 3,99zł w Naturze. Na zdjęciach standardowo zalane skórki. Niestety nie ukazują one całkowicie uroku tego pięknego lakieru :/ Jest to neutralny jasny beż, a te srebrne drobinki praktycznie się nie odznaczają - raczej dają taki delikatny blask. na zdjęciach z ombre kolor lakieru oddany jest najlepiej.


Lakier ma wygodny pędzelek i idealną konsystencję. Kryje już po dwóch warstwach. Na paznokciach trzymał się bez uszczerbku 4 dni. Potem ozdobiłam go słonecznym ombre (tym poniżej) i tak wytrzymał kolejne dwa dni, aż zaczęły się drobniutkie odpryski.


Także lakier polecam Wam goraco :)

PS: Moje dzisiejsze mani. Zachciało mi się tęczowego ombre, ale było to trudniejsze niż mi się wydawało. Chciałam uniknąć zmywania, więc na prawej ręce kilka kolorów pominęłam i doszły czerwienie. Także mani są różne w zależności od dłoni.



Zrobiłybyście sobie taką tęczę na pazurkach??? A może któreś zestawienie kolorystyczne na paznokciu przydało Wam do gustu bardziej niż pozostałe???

19 komentarzy :

  1. Ciekawie- tak kolorowo, zapewne skusiłabym się na coś podobnego może w innym zestawieniu kolorystycznym np. mięta- biel czy odcienie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zakochałam się w zestawieniu na kciuku lewej dłoni (sreberko, biały, delikatny róż i delikatna fuksja) i w przyszłości zrobię coś takiego na wszystkich pazurkach :)

      Usuń
  2. z innymi kolorami wygląda dobrze jako baza do następnych kroków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem planuję go z czarnym akcentem właśnie :)

      Usuń
  3. Podoba mi się tylko z innymi kolorami,sam jest taki trochę nijaki...dawniej lubiłam nudziaki,teraz stawiam na mocniejsze kolory :)Fajny ten tęczowy mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam, że od beżyków odchodzisz :)

      Usuń
  4. Sama nie wiem czy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. srodkowy mi sie podoba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. środkowy u lewej dłoni? połoczenie fioletów i granatu??

      Usuń
  6. fajnie wyszło to tęczowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej mamie się nie spodobało :P

      Usuń
  7. ombre jest przecudne i bardzo chętnie sama je wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się - zgapiaj zawsze, jeśli znajdziesz coś ciekawego :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń