wtorek, 28 maja 2013

Golden Rose lakier do paznokci Charming nr 90

Jest pochmurnie i deszczowo. Ciężko zrobić jakieś sensowne zdjęcia, więc wygrzebałam coś ze starych, zapomnianych zdjęć na dysku. Lakier ten wygrałam w rozdaniu u Sylluni.

O lakierze z tej serii, ale w kolorze brzoskwiniowym pisałam TU. Nie polubiłam się z nim przez słabe krycie i długi czas schnięcia.

Z lakierem o numerze 90 także nie do końca się polubiłam. Tu porównanie go z innymi miętusami.


Wygodny pędzelek i idealna konsystencja zapobiegają zalewaniu skórek. I tutaj duży plus.


Ma naprawdę przyjemny, delikatny kolor. Kryje przy dwóch warstwach i ma kremowe wykończenie. Niestety czas schnięcia nie powala i mimo odczekania godziny, obudziłam się rano z wzorkiem z pościeli :(


Nie lubię takich niespodzianek, dlatego z kolegą i jego brzoskwiniową koleżanką się żegnam. Znajdziecie go w zakładce "Bazarek".

23 komentarze :

  1. Ładny:) ale jednak za długo schnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie lakier musi spełniać trzy zadania: kryć max w 2 warstwach, szybko wysychać i trzymać się min 3 dni - i takich lakierów jest naprawdę mało :(

      Usuń
  2. Ostatnio polubiłam się z mientkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm mietowe...:)


    Spotkamy się niedługo w Poznaniu...:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zaglądam i do zobaczenia w takim razie :)

      Usuń
  4. piękny kolorek, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj tak- Charming potrafią schnąć tak jak piszesz wieki- mam dwa z tej serii- jeden nie zaschnął w ogóle a drugi po 30 min dopiero...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie buble do kwadratu :/

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. kolorek tak, ale sam lakier to bubel

      Usuń
  7. ostatnio polubiłam się z miętkami ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie lubię lakierów, które schną całą wieczność i jeszcze dłużej... dlatego polecam my secret :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam ostatnio trzy i przepadłam :)

      Usuń
  9. ojj szkoda, że tak długo schnie bo ma ładny kolor... :)

    OdpowiedzUsuń