sobota, 25 maja 2013

Avon Hydra Beyond nawilżający żel-krem do mycia twarzy

Powiem wprost, nie mam zielonego pojęcia, czy ten produkt jest jeszcze w sprzedaży. Dlaczego więc o nim napiszę? Bo z całej serii jest on najlepszy. O pozostałych kremowych koszmarkach pisałam TU i TU.


Tubka 150ml kosztowała ok 10-15zł w promocji. Wygląd typowy dla Avonu. Wygodne otwarcie.


Konsystencja gęstego mleczka - jest aksamitne w dotyku i ma delikatny błękitny kolor. Nie pieni się - dopiero w połączeniu z dużą ilością wody i krótkim masażem zaczyna się delikatnie pienić.


Dobrze oczyszcza, nie szczypie w oczy i nie zostawia tępej skóry. Nie wysusza, ale użycie kremu jest konieczne (a przynajmniej przy suchej skórze). Naprawdę zostawią odświeżoną skórę.

Nie wiem jak radzi sobie z usuwaniem makijażu, ale szczerze w to wątpię.

Nie należy do wydajnych produktów - po miesiącu zostało go trochę na dnie, a używam go raz dziennie.

Podsumowując uważam, że to fajny produkt i kupiłabym go ponownie.






15 komentarzy :

  1. Miałam te cudeńko:) Ale czy teraz jest dostępny, tego też nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dostępny. Zamawiałam ostatni. Dla mnie jest troszkę za mało wydajny. Ale ogólnie bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś kupić, bo tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że Tobie tez przypadnie do gustu :)

      Usuń
  4. Jest w Avonie, jakiś czas temu widziałam za około 10 zł ;) Chyba się skuszę, skoro daje radę. Mi bardzo podpasowała pianka solutions, ale nieco wysusza także na dłuższą metę odpada.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest jeszcze w sprzedaży ewentualnie mógł zmienić szatę graficzną bo avon to bardzo często robi
    zmieniają wygląd wizualny opakowania i jako wielką nowość reklamują
    ja septycznie podchodzę do kremów i różnych preparatów do twarzy z avon po tym jak przeczytałam raz historię dziewczyny która po aplikacji kremu pod oczy wsiadał za kierownice i pojechała do pracy i nie dojechała bo wystąpiło uczulenie i oczy zaczęły jej łzawić.
    zresztą sama na sobie kupiłam raz serum i wystąpiło uczulenie poza tym przeszkadza mi zapach produktów avon mogę tylko żeli używać ale nie codziennie bo na dłuższa metę wysuszają skóre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi także wiele produktów nie odpowiada z Avonu, ale tez z Oriflame, Vichy, Loreal, AA itd, wiec nie generalizuję

      co do zapachu - pod tym względem Avonowe produkty w większości mi odpowiadają :)

      Usuń
  6. Delikatny żel do mycia twarzy polecam z Bourjois :) Niby żel, ale bez ''ostrych'' drobinek.

    (www.kruszyneczka93.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dybię na micela z Bourjois :)

      Usuń
    2. Polecam :) Wystarczy odbrobinka, żeby umyć całą twarz, a do tego zapach <3

      Usuń
  7. a ja z avonowej pielęgnacji lubiłam piankę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń