poniedziałek, 27 maja 2013

Avon Color Trend błyszczyk z charakterem Serene

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że na moim blogu przestały pojawiać się kosmetyki do ust. Także dzisiaj "błyszczyk z charakterem" z Avonu.


Mam odcień Serene - coś pomiędzy sinym różem a delikatnym wrzosem. Dodatkowo napakowany mnóstwem drobinek w kolorze fuksji i złoto-srebrnych.


To był prezent - sama bym go nie kupiła, bo nienawidzę tego sposobu aplikacji czyli dziubka. Jeśli błyszczyk to tylko z aplikatorem gąbeczką/puszkiem.

Sam błyszczyk jest dosyć spory - 15ml i nie drogi, bo kosztuje coś ok 10zł. Jego zapach to coś pomiędzy wanilią a kakaem. Ale do czekolady jednak mu brakuje, choć na szczęście nie jest nachalny.

Błyszczyk na ustach w świetle naturalnym (pochmurny dzień). Cienka warstwa na ustach.


Jedna warstwa - zdjęcie z fleszem.


Podwójna warstwa błyszczyka - zdjęcie w świetle dziennym zaraz po aplikacji.


Podwójna warstwa błyszczyka godzinę po aplikacji - zdjęcie z fleszem.


Błyszczyk nie wchodzi w załamania. Ja mam ciemne usta, więc po aplikacji usta wyglądają na otoczone mgiełką z wrzosu i mieniących się drobinek. Z czasem kolor się wtapia i delikatnie rozjaśnia moje usta. Kolor na ustach staje się bardziej zbliżony do tego w opakowaniu.

Schodzi równomiernie, nie wysuszając ust. Drobinki mogą wędrować po twarzy, ale taka już uroda tego typu błyszczyków.


Co o nim myślicie??

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6270111/?claim=fraxwpa3fpa">Follow my blog with Bloglovin</a>

28 komentarzy :

  1. Bardzo interesująco wygląda, choć nie używam błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda. nie spodziewałam się tak wspaniałego efektu.
    Ślicznie mieni się na ustach i odbija światło.

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że będzie wyglądał gorzej, ale całkiem ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię takie delikatne fioleciki, ale bez perły koniecznie

      Usuń
  4. Ładny kolor, ale ja nie lubię jak błyszczyki maja drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny:) Lubię takie świecące drobinki na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda,nie pomyślałabym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor wrzosowy absolutnie nie zwróciłby mojej uwagi ale powiem ci że na ustach prezentuje się naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne opakowanie, ale sam kolor mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygląda na ustach i kolor nie taki zły, ale też nie lubię tej formy - tubki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam błyszczyk w tubce, ale odkręcał się jak normalny i miał aplikator - lekko się zdziwiłam wtedy :P

      Usuń
  10. niestety nie lubie brokatowych szminek/blyszczykow. :c

    u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba ;) chociaż zazwyczaj omijam kosmetyki colortrend

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ma kolor ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię błyszczyków w tubkach, takich wyciskanych

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie za dużo drobinek :(

    OdpowiedzUsuń