czwartek, 4 kwietnia 2013

Ziaja Med, Kuracja Wybielająca, Krem wybielający ochronny na dzień SPF 20

Moja opinia jest na podstawie garści próbek tego kremu. Dostałam je w sklepie Ziaji i postanowiłam przetestować zanim na stałe powróci do nas słońce. Jestem białaskiem i chciałam się pozbyć lekkich przebarwień z twarzy, które zostały mi po wakacjach we Włoszech.


Pierwsze wrażenie nie było pozytywne. Krem jest bardzo gęsty, ciężko go się rozprowadza na twarzy, przy okazji ją nieestetycznie bieli, więc nie można go nałożyć na szybko, bo można zostać z białą smugą. Twarz bardzo się błyszczy i konieczny jest puder. Krem ma w składzie sporo silikonów, wiec buzia jest gładka, a podkłady na tym kremie dobrze się rozprowadzają i trzymają.

Krem całkiem nieźle nawilża i chroni twarz przed mrozem.

Niestety po tygodniu zauważyłam, że rumień na moich policzkach się zaognił (skóra się zaczerwieniła i stała się chropowata). Nie byłam do końca pewna, że to po tym kremie, wiec dałam mu szansę. Wytrwałam kolejne 9 dni, ale z twarzy coraz bardziej zaczęłam przypominać potwora. Po odstawieniu tego kremu, w ciągu kilku dni moja twarz wróciła do stanu normalnego.

Efektu wybielenia przebarwień nie zauważyłam, ale też nie miałam okazji, bo zaprzestałam stosowania kremu po niecałych 3 tygodniach.

Nie polecam tego kremu, bo może Wam zrobić kuku tak jak mi. Resztę próbek zużyję do stópek, bo  tam krzywdy nie powinny mi zrobić.



8 komentarzy :

  1. Nie przepadam za kosmetykami tej marki :( Miałam kiedyś krem do twarzy tej firmy i dostałam po nim nieprzyjemne wypryski:O

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam zaufania do Ziaji, ale jak za darmo, to szkoda było nie użyć...

      Usuń
  2. Ja używam ten krem 2-3 razy w tygodni i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam codziennie zgodnie z zaleceniem producenta.

      Usuń
  3. Moja mama używa tego kremu, też nie narzeka. ale jak wiadomo każdy na kosmetyki reaguje inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka prawda. Dla osób z rumieniem go nie polecam.

      Usuń
  4. lubię maski z ziaji, ale np. regenerującą czy nawilżającą. Wybielającej nie miałam potrzeby używać, bo mam bardzo jasną cerę :) ale recenzja bardzo mi się podoba :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzę, ale nie bawię się we wzajemne obserwowanie

      Usuń