piątek, 12 kwietnia 2013

Dax Perfecta nawilzajacy mus do ciała biała perła masło shea

Serii postów o bubelkach ciąg dalszy :)

W zeszłym roku udało mi się wygrać szybką zgadywajkę u Moniki :) Wśród dobroci od niej znalazł się tusz Grashka, mus do ciała Perfecta i próbaski :)


Opakowanie jest praktyczne - uwielbiam słoiczki. Niestety na dnie nakrętki była taka pianka, ale przykleiła się do musu i wpadła do słoiczka, cała się brudząc - niefajnie.



Zapach jest świeży, bardzo delikatny i totalnie bezpłciowy. Kosmetyk ma kolor niebieski i rzeczywiście ma lekką formułę musu. Niestety niebieski kolorek zawdzięcza sporej ilości barwnika, którego moja skóra do końca nie toleruje i miejscami pojawiły się na mojej skórze zmiany o podłożu alergicznym.









Mus powinien dobrze nawilżać a ten tego nie robi. Jest za lekki, nawet dla mojego męża, bo gdy nie sprawdził się u mnie, to odlałam mu część. Ja mam skórę suchą, a on normalną i oboje mamy takie same zdanie na temat tego specyfiku.


Także mówię temu musowi NIE!

18 komentarzy :

  1. Szkoda, że bubel. Ciężko trafić na coś naprawdę dobrze nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki perfecty mają raczej dobrą opinię a tu proszę... może na lato byłby lepszy?

      Usuń
    2. wpisz w google "mus perfecta biała perła" i pierwsze kilka opinii na blogach wcale nie jest taka pozytywna - aż sama się zdziwiłam

      Usuń
  2. miałam na myśli ogólnie kosmetyki perfekty a nie tylko ten mus. Widać może to taka czarna owca w ich asortymencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie nie trafiłam na nic szczególnego w Dax :(

      Usuń
  3. Kurcze szkoda ze tak się różnią

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że bubel...ja ostatnio lubię właśnie delikatnie pachnące balsamy do ciała,męczą mnie te owocowe,słodkie...ale skoro słabo nawilża to ten sobie podaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawił mnie ten mus, ale odpuszczę go sobie skoro jest taki kiepski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ten jest beznadziejny, ale on ma różne warianty, ale to trzeba by poczytać w necie

      Usuń
  6. Szkoda ,że powoduje alergię. Ja mam bardzo wrażliwą skórę, więc u mnie na pewno też by się nie sprawdził :((


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie do końca toleruję niektóre barwniki - największy problem mam z pielęgnacją (barwnik zawarty w kremie zostaje na skórze) i kolorowe mydła w kostce (te mnie uczulają od dziecka)

      z kolorówką bywa różnie, ale już mi się zdarzyło, że spuchłam od cienia, kredki, czy błyszczyka :(

      Usuń
  7. Oj szkoda, że mus nie działa;/ Z peelingu jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym musie, peeling już mnie nie kusi :/

      Usuń
  8. ale ładnie ten musik pachnie.. wąchnęłam mamie z szafki :P hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, a dla mnie to taki bezpłciowiec :)

      Usuń