czwartek, 14 marca 2013

Wibo Glamour nr 1 pomarańczowy

Był czas gdy Ambasadorki Wibo zalewały nas swachami tego, co zawierały ich paczki. Jak tylko zobaczyłam ten lakier z serii Glamour, wiedziałam, że muszę go mieć :D

W ten właśnie sposób stałam się posiadaczką tej rdzawej pomarańczki :) Buteleczka jest boska i dla mnie jest ona kwintesencją stylu "glamour". Koszt tego małego cudeńka to ok 6zł.



Jak widać to taka rdzawa pomarańczka ze złotymi drobinkami. Cudownie się mieni. Ja - sroczka kocham takie kolorki :)

Jest mnóstwo zdjęć tego lakieru zaraz po nałożeniu. A u mnie ten lakier po UWAGA! 6 dniach na paznokciach. Jedynie starte końcówki, zero odprysków! Jestem nim zachwycona!!!


Lakier dobrze się nakłada (wygodny pędzelek), do pełnego krycia potrzebne były 3 cienkie warstwy i całkiem szybko wysechł "na twardo".

Bardzo żałuję, ze był tak mały wybór kolorów. Z reszty skusiłabym się na czerwień, ale czerwieni mam sporo i na ten kolor błotka, ale bardzo podobny wygrałam u ewlyn w rozdaniu (zdjęcie poniżej). Ale kto wie, może jak jeszcze spotkam w Rossku, to coś dokupię :)


Ewlyn, mam nadzieję, że się nie obrazisz, ze wrzuciłam Twój liścik do mnie, ale przesyłka od Ciebie była tak urocza, że musiałam pokazać :) Całość pięknie zapakowana z kokardką, ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia - mój synek szybciej rozpakował :D

34 komentarze :

  1. Nigdy nie widziałam tego lakieru. o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę obejrzeć w Rossku, czy ne nadal są dostępne, bo mnie trochę kuszą :)

      Usuń
  2. Kolor na Twoich paznokciach jest piękny!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wszystkich jest tak samo piękny :)

      Usuń
  3. niezły ten rudzielec na paznokciach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy zachwycali się czerwienią, a ja uważam że pomarańczka lepsza :)

      Usuń
  4. mnie jakoś nie kusi, za to te lakiery od Ewlyn! <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od wczoraj mam na paznokciach błotko od ewlyn :D

      Usuń
  5. mam podobny z essence - kocham ten kolor podczas jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiej marki by nie był - kolor wart grzechu :)

      Usuń
  6. Hejka , zostałaś przeze mnie nominowana do LIEBSTER AWARD:) malwina305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor! taki nietypowy, inny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor bardzo mi się ppodoba, takie ciepły budzący w emnie same zpoytywne emocje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek świetny:) Zapraszam na nowy wpis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tych lakierów. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty niedobra...zgarnęłaś mi te lakierki sprzed nosa...;(
    A buteleczka Wibo jest chyba jego jedyną zaletą ;)

    OdpowiedzUsuń