piątek, 29 marca 2013

Schwarzkopf Szampon Supersoft Yoghurt & Red Berries

To już kolejny kosmetyk kupiony przeze mnie w sklepie z chemią niemiecką. Sklep niestety już nie istnieje, czego bardzo żałuję, bo mieli duży asortyment :( Podejrzewam, że tego szamponu w Polsce nie dostaniemy, a szkoda, bo jest bardzo fajny :)


Pojemność 400ml za niecałe 7zł (nie sugerujcie się nalepką).

Opakowanie według mnie jest "słodkie" i był to jeden z powodów, dla którego zakupiłam ten szampon :)

Jak zapewnia nas obrazek z butelki, szampon powinien nas raczyć zapachem owocowego jogurtu i tak właśnie jest. Nie jest to intensywny zapach, ale przyjemny, delikatnie owocowy. Kosmetyk ma jasnoróżowy kolor i perłowy połysk.

Szampon dobrze się pieni i jest wydajny. Dobrze oczyszcza włosy, a jednocześnie nie zostawia jednego wielkiego kołtuna. Nie zauważyłam właściwości pielęgnacyjnych, ale w końcu to szampon. Włosy myję codziennie, bo niestety bardzo szybko mi się przetłuszczają. Nie zauważyłam, żeby wpływał jakoś na moje włosy w tej kwestii- ani nie przetłuszczają się szybciej, ani wolniej jak przy innych szamponach. Szampon przeznaczony jest do włosów farbowanych - farba rzeczywiście wypłukuje się wolniej niż przy zwykłym szamponie.

Uważam, że idealnie się sprawił na moich włosach w sezonie zimowym :) Żałuję, że już nie będę miała okazji go kupić :)

Resztę zdjątek dorzucę jutro wieczorem. Wybaczcie, ale zaraz mąż zabierze mi komputer - jedzie na całonocne granie do kolegi (faceci....). Wybaczcie też, że nie wrzuciłam posta tak jak obiecałam, ale w sobotę mój synek się rozchorował (myślałam, że się zatruł). W poniedziałek okazało się że jednak nie, tylko to jakiś wirus. Ja byłam dowodem, bo mnie zaraził i dopiero wczoraj popołudniu zaczęłam się czuć jako tako....

10 komentarzy :

  1. nie jestem fanką schwarzkopfa jakoś... nigdy nie zdziałały u mnei ich kosmetyki nic dobrego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony lubię, choć nie wszystkie. Ale odżywki mają do bani!

      Usuń
  2. Jeszcze nigdzie go nie widziałam, ale patrząc na opakowanie to na pewno kupiłabym go. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubiłam się nigdy z szamponami schwarzkopfa ale ten chyba musi pachnieć przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie opakowanie przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie obowiązuje zasada : jak coś jest różowe to na pewno ładne :)

      Usuń
  5. Chętnie bym ten szampon wypróbowała :) Szkoda, że jest niedostępny w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to powiedział minister Drzewiecki bodajże: Polska to dziki kraj :P

      Usuń