wtorek, 19 lutego 2013

Yves Rocher maska zwiększająca gęstość włosów

Kupiona pod wpływem impulsu - tzn wchodziła jako nowość, więc była zachęcająco opisana. Co o niej producent pisze można poczytać TUTAJ. Najważniejsze, że nie zawiera parabenów, co pewnie będzie ważną wiadomością dla włosomaniaczek :)


Maska zamknięta jest w słoiczku, co ja sobie chwalę. Konsystencja typowo kremowa (w konsystencji zwykły biały krem, ale z tych lżejszych), dobrze rozprowadza się na włosach i z nich nie zjeżdża. Zapach kremowo-roślinny, nienachalny.

Warto też wspomnieć o sposobie aplikacji: rozprowadzić na włosach, zostawić na 2 min i spłukać. Dzięki temu, że to tylko 2 minuty, to spokojnie można ją stosować w czasie brania prysznica. Spłukuje się dobrze, jednak trzeba to obficie zrobić wodą.

Efekty są zauważalne już po jednym zastosowaniu. Włosy są dużo lepiej nawilżone, bardziej miękkie i błyszczące. Nie są obciążone i nie przetłuszczają się szybciej po zastosowaniu, także kolejny plus.

Po stosowaniu jej dwa miesiące zauważyłam, że rzeczywiście włosy nabrały gęstości i dużo mniej wypadają i się łamią. Bardzo mi się to podoba.

Cena jest wysoka. Normalnie 32zł, w promocji kupiłam ją za 25zł. Wydajność dobra, bo po 2 miesiacach stosowania raz w tygodniu zostało mi jej jeszcze na ok 5 razy :)

Polecam tą maseczkę :)

PS: Pokaże Wam moje dzikie zwierzątko. Mieszkam na parterze i w te mroźne dni, na moim balkonie, na dywaniku biała kotka szuka sobie ciepłego "łóżeczka" :) Oczywiście jak tylko mnie zobaczy to od razu ucieka :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz