piątek, 8 lutego 2013

ORGANIQUE Etenal Gold Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

Będąc na takich "drobniutkich" zakupach w Organique, poprosiłam o dorzucenie próbek. Powiem wprost tanio tam nie jest, wiec troszkę się obawiam bubli. Chciałam coś wypróbować, a próbki świetnie się do tego nadają :)


To był dobry ruch z mojej strony :) Dostałam 3 próbki kremów ze złotej serii (pod oczy, na dzień i na noc), a najlepsze, że jedna próbeczka zawiera aż 3ml produktu. Potem jeszcze "wyżebrałam" dwie kolejne kremu pod oczy (zachwycona pierwszą próbką, powiedziałam wprost, ze chciałabym dłuzej potestować, zanim kupię, bo to dla mnie spory wydatek). Czyli razem miałam już 9ml kremu pod oczy, a w pełnowymiarowym opakowaniu jest go 15ml. Myślę, że na podstawie takiej ilości jestem w stanie wydać opinię. Oczywiście zdjęcia próbek pod oczy nie zrobiłam, wiec pokażę te do twarzy, bo wyglądają identycznie tylko napis inny :P
Jak widać krem na dzień tez jest już w użyciu :)


Więcej o kremie można poczytać na stronie producenta TUTAJ. Nie widzę sensu w kopiowaniu opisu.

Sięgnęłam po niego, bo mrozy wręcz zabijały moją skórę wokół oczu. Krem, którego używałam, nie radził sobie, więc pomyślałam, ze taki bogaty krem dla dojrzałej cery będzie lepszy. I się nie myliłam.



Ma bardzo gęstą, kremową konsystencję i jest w kolorze beżowym. Zapach absolutnie nie drażniący, ale intensywny i kwiatowy. Prawie jak dobre perfumy - podoba mi się! Niestety zasycha pod wpływem powietrza, więc przy kolejnych próbkach byłam mądrzejsza i ucinałam tylko róg, a nie całą górę. Przy całym słoiczku nie powinno być tego problemu, bo jest szczelne zamknięcie.
Ze względu na konsystencję, trzeba go dobrze rozsmarować. Wchłania się nie pozostawiając żadnych tłustych warstewek czy filmu, choć chwilę to musi potrwać.

Krem może trochę liftingować i uczucie ściągnięcia skóry na powiekach jest odczuwalne i mało przyjemne. Na szczęście mija do 5min. Krem świetnie nawilża i chroni, nawet na dworze przy mocno minusowych temperaturach, nie odczuwałam szczypania.

Po dłuższym stosowaniu zauważyłam dodatkowo rozświetlenie sińców pod oczami, zagęszczenie skóry (stała się mniej przezroczysta), rzadziej mam rano opuchnięte worki pod oczami, a co najważniejsze w tego typu kremach zauważyłam spłycenie zmarszczek.

Zachwytów ciąg dalszy. Krem jest bardzo wydajny i tych moich 9ml używałam prawie dwa miesiące :D Kolejnym plusem jest skład, w którym jest mnóstwo naturalnych aktywnych składników.

Jestem tak zachwycona efektami, że kupię ten krem pomimo zaporowej ceny. Tzn kupię go w jakiejś promocji, bo ja sknera jestem, ale naprawdę warto!

15 komentarzy :

  1. hmm ciekawy, przyjrzę się mu, może uda mi się dorwać próbki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo u mnie naprawdę się sprawdził i zdetronizował mojego dotychczasowego ulubieńca :)

      Usuń
  2. Będę musiała kiedyś koniecznie wypróbować ;) U mnie w mieście niestety nie ma Organique :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez neta taniej niż w samym Organique :P

      Usuń
  3. widzę bardzo ciekawy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć. brzmi bardzo dobrze jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kremik, ale ja jeszcze nie używam takich kremów.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie po tołpie zerknę w jego stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm muszę się mu bliżej przyjżeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wybrać się do Organique i wybadać sprawę.Zmarszczek pod oczami jakoś specjalnie jeszcze nie mam, ale to już chwila moment...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmarszczkom się zapobiega, bo jak już powstaną to dupa :)

      Usuń
  9. zaintrygował mnie ze względu na rozświetlenie cieni pod oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie nie znikły, ale na pewno są jaśniejsze

      Usuń