czwartek, 28 lutego 2013

Moje propozycje manicure na konkurs u Faelwenn


Zgłosiłam się do rozdania u Faelwenn i napisałam, że wezmę udział w konkursie. Powiedział "a", to trzeba powiedzieć "b". Oczywiście totalny brak czasu spowodował, że wyszło jak wyszło i jeszcze zapomniałam o kartce z notatką (jutro wgram zdjęcie).

Nie wiem dlaczego, ale moje propozycje są w różu :D Widać jakoś bardziej kojarzy mi się z Walentynkami :) Standardowo wybaczcie pozalewane skórki, bo zazwyczaj jak robię zdjęcia, to zaraz po zrobieniu mani. Obawiam się, że z moją zdolnością o coś zahaczę i zniszczę, zanim uwiecznię dla Was :P


Propozycja jeden z delikatnymi kropeczkami :) Zainspirował mnie mani Moniki z bloga kulkaowszystkim.


Tu wybaczcie, bo zdjęcie robione chyba 7 czy 8 dnia. Byłam tak zabiegana, nie miałam czasu i wyszło jak wyszło. Te mazy to małe serduszka (zainspirowałam się zdjęciami u kogoś na blogu, ale teraz nie pamiętam u kogo).


A to mój dzisiejszy wymysł :) Jutro dorzucę zdjęcie w świetle dziennym i karteczkę.


Podoba się Wam coś??

15 komentarzy :

  1. jak ładnie :) zdolniacha z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      moje wzorki raczej z tych prościutkich :) u niektórych dziewczyn to są małe obrazy :)
      z tych ciekawszych, aktualnych TAGów polecam obejrzeć "Kontynenty" - na paznokciach są zwierzęta, rośliny i inne detale :)

      Usuń
  2. 3 pomysł najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear <333 I really really really like your blog! Love, Anna

    http://www.fashionanna.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej pierwszy wzorek jest piekny. Pozwolisz, ze sprobuje go zrobic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń