środa, 27 lutego 2013

Body Club puder do kąpieli owoce tropikalne

Post ku przestrodze.
Saszetka jest jednorazowa. 75g to koszt 2zł, wiec jest tanio.



Miałam kule i pastylki z Biedronki, a ponieważ z tamtych byłam zadowolona, skusiłam się także na puder. Były tylko trzy zapachy do wyboru: waniliowy, kwiatowy i owoce tropikalne. Tylko ten owocowy nadawał się dla mojego synka, więc poprzestałam na jednym :)


Tu puder wsypany prosto do wody (zgodnie z instrukcją, gdy wanna się jeszcze napełnia).


A tu już wymieszany utworzył lekką pianę, choć producent zapewnia o "kąpieli w wannie pełnej piany". Niestety zapach jest bardzo nietrwały i mało intensywny. Po wrzuceniu kuli zapach wypełniał całą łazienkę i dość długo się utrzymywał. Zapach z pudru zniknął po 5 minutach. Jestem rozczarowana tym produktem.

Standardowo nie zauważyłam jakiś większych właściwości pielęgnacyjnych.

Podsumowując, produkt nie wart zakupu!

6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. szkoda, że ja wcześniej nie wiedziałam :/

      Usuń
  2. dobrze wiedzieć. Chociaż ja myślę, że jak to jednorazowe i kosztuje 2 zł, to wcale tanio nie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na to z Twojej strony, masz rację :) wcale nie jest tanio :(

      Usuń
  3. Witam,
    Dobrze wiedzieć i nie kupować ;) Ja lubię kulki do kąpieli i faktycznie zapach jest trwalszy ! :) Pozdrawiam i zapraszam na moją nową recenzję!

    OdpowiedzUsuń