środa, 30 stycznia 2013

TAG: Makijażowe wyzwania! NR 1

Panna Joanna wpadła na pomysł świetnego TAGa "Makijażowe wyzwania!". Więcej poczytacie u niej na blogu TUTAJ.

Makijaż numer jeden będzie dotyczył słynnej już Twiggy. A oto zdjęcie, którym się inspirowałam :)


A to moja amatorska wersja tego makijażu. Nie udało mi się zrobić tak perfekcyjnie tych kreseczek na dolnej powiece, ale nie będę poprawiać. Podejrzewam, że za drugim razem nie wyszło by lepiej, a być może nawet gorzej :P



U mnie standardowo wersja dużo bardziej delikatna niż pierwowzór. Źle się czuję w ciemnych kolorach na powiece i jakoś nie umiem ich dużo nałożyć (taka blokada).

Mam nadzieję, ze Wam się spodoba :)

16 komentarzy :

  1. śliczny kolor oczu! oO
    makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi zawsze się marzyły ciemnobrązowe - spokojnie mogłabym oddać moje za dwa ciemne węgielki :P

      Usuń
  2. dużo delikatniej nuż Twiggy, ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. graficzny makijaż to nie moja bajka niestety

      Usuń
  3. jest świetny :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może delikatniejsza wersja ale udana - super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladnie i naturalnie, podoba mi sie :)
    Natomiast patrze na Twoje oczy i mysle sobie, ze masz dosyc niestandardowy ksztalt oka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama powtarzała mi, że mam takie małe świńskie oczka :P

      Usuń
  6. bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń