wtorek, 1 stycznia 2013

Golden Rose lakier do paznokci Miss Selene złoto nr 157

Kolejna część wygranej w konkursie u ShoppingMonster. O innym lakierze GR pisałam TUTAJ.

Lakier na tym zdjęciu ma już 3 dni. Widać, że ścierają się końcówki.

Powiem wprost - kolor złoty rzadko u mnie gości na paznokciach - przez pół roku nie miałam okazji wypróbować tego lakieru. No ale z okazji Sylwestra, stwierdziłam, że to będzie idealny akcent, bo specjalny makijaż i ubiór sobie odpuściłam, siedząc w domu :)

W buteleczce ten lakier wygląda słabo - nigdy bym się nim nie zainteresowała. Na paznokciach prezentuje się sto razy lepiej :)

Zacznijmy jednak od początku. Lakier ma 5ml, jest szansa na zaliczenie denka, a jednocześnie takimi okruszynki niewygodnie się maluje. Tu jest inaczej, rączka jest wygodna, a pędzelek przyjazny w obsłudze (2-3 pociągnięcia na paznokieć). Lakier nie rozlewa się po skórkach, a jestem mistrzem w paćkaniu wszystkiego dookoła paznokcia. Także tutaj mega plus.


Ja mam na pazurkach bazę, złotawy lakier z essence jako tło i trzy warstwy złotka z GR a i tak są prześwity. Kolor określiłabym jako piaskowy złoty. Flesz ujawnia mieniący się pyłek, w buteleczce nie jest widoczny, a na paznokciach już tak. Efekt jest bardzo subtelny.
Jako top jest średni, bo jednak sam lakier jest koloru złotego i zmieniałby kolor lakieru, na który został by nałożony :(

Atutem tego lakieru jest to, że pomimo wielu warstw, które nałożyłam szybko wysechł i stał się twardy.

Podsumowując lakiery są niedrogie, nie zawierają szkodliwych substancji (toluenu i formaldehydu), jest ogromna gama kolorystyczna, są przyjemne w użytkowaniu,  jednak nie kupiłabym tego koloru.

To  moje testowanie, pozwoliło mi na zmianę zdania o całej serii Miss Selene i myślę, że w przyszłości skuszę się na inne kolorki :)

12 komentarzy :

  1. ładne delikatne złoto :) z miss selene mam kilka kolorów,najbardziej lubię koralowy i błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się prezentuje na paznokciach :) ten turkusowy też bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. turkus jest boski, ale niestety kolorek już niedostępny w sprzedaży :(

      to przez ten lakier nawróciłam się na turkusowy na paznokciach :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. żałuję tylko, że nie kryje lepiej :/

      Usuń
  4. zakochałam się w złocie ! czemu u mnie go nie ma :(
    cudowny kolorek:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzę u siebie w GR, bo może zachwalam coś czego już nie ma :P

      Usuń
  5. jak nie kryje tak dobrze to daj jeszcze jedną warstwę.;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj już będzie kolejny kolor na pazurkach :)

      pokombinuję jeszcze z tym kolorem :)

      Usuń
  6. wiem, wspomniałam o tym, że na zdjęciu wygląda jak czerwień, ale nie chcę zmieniać odcieni w żadnych programach. Odcień o2 to czerwień - możecie sprawdzić na stronie Celii:)

    Ciekawe połączenie złoto z niebieskim:) Ja nie lubię tej serii lakierów, ponieważ w ogóle nie kryją i często nawet 3 warstwy nie są w stanie mnie zadowolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie 2 warstwy to maks :) nie lubię się męczyć :)

      Usuń