środa, 23 stycznia 2013

Dax Cosmetics Perfecta domowy pedicure i manicure

Kupiłam je jednocześnie, więc postanowiłam, ze opiszę w jednym poście. Pomyślałam, że takie saszetki mogą być fajną opcją na wyjazdy, a być może nawet niezłą kuracją. Na pierwszy ogień pójdzie kuracja do stópek.

DOMOWY PEDICURE



Dolna część to wulkaniczny peeling do stóp. Pierwsze co mnie uderzyło to zapach - jest to zapach peelingu cukrowego Perfecty o zapachu pomarańczy z wanilią (pisałam o nim TU). Drobinki są nie za duże i są zatopione w jakiejś kremowej substancji. Niby są ostre, ale jest ich za mało i są za drobne, aby porządnie zabrać się za ścieranie starego naskórka ze stóp. Także peeling oceniam słabiutko.
Górna część to serum, które jest także w postaci białego kremu i także o zapachu, o którym wspominałam wcześniej. Zaraz po nałożeniu odczuwam nawilżenie stópek (krem słabo się wchłania i marze po stopach), ale rano bez szału. Efekt nie odbiega od tego, który mam po każdym innym dobrze nawilżającym kremie.

Ogólna oceniam ten produkt jako bubel!! Peeling jest za słaby, a serum nie wnosi nic do pielęgnacji.

DOMOWY MANICURE



Dolna część to szafirowy peeling do rąk. Biały krem, ze średnią ilością bardzo drobnych cząsteczek. Byłam sceptyczna, ale po 5 minutach zalecanego masażu tym peelingiem, skóra dłoni była bardzo gładka. Peeling choć niepozorny, jest naprawdę świetny - delikatny, a jednocześnie niezły z niego zdzierak. Oczywiście pachnie tak samo jak pedicure jak i wcześniej wspominany peeling cukrowy do ciała.
Górna część to maska-serum do rąk. Biały krem o tym specyficznym aromacie pomarańczy z wanilią. Pomimo nałożenia kremu bardzo grubą warstwą, dosyć szybko się wchłonął. Dłonie stały się nawilżone i gładkie. Nawet powiedziałabym, że mniej pomarszczone. Skóra odzyskała blask i zdrowy wygląd, który dodatkowo jest potęgowany przez efekt "glow", który pozostawia to serum.

Ogólnie zarówno peeling jak i serum są świetne. Polecam!

Podsumowując, jeden produkt to bubel, drugi to hit. Aktualnie chyba zmienione są już opakowania, ale skład i właściwości te same :)

Miałyście????

6 komentarzy :

  1. mam obydwa i właśnie czekają na użycie, ciekawe jak się u mnie sprawdzą, chyba zacznę od dłoni w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do dłoni jest fajny :)

      Chciałabym kupić ten krem co jest w saszetce :)

      Usuń
  2. chętnie wypróbowałabym tą maskę do rąk :)

    OdpowiedzUsuń