poniedziałek, 28 stycznia 2013

Avon Solutions Hydra Beyond nawilzający krem-żel do twarzy

O innym kremie z tej serii pisałam TUTAJ. Tamten był bublem! Ten też!


Niebieska kolorystyka zarówno kartonika, jak i kremu sugeruje nam właściwości nawilżające. Srebrna nakrętka jest bardzo tandetna i zostają na niej ślady palców.


Krem ma niebieskie zabarwienie  i lekką konsystencję. Niech jednak Was to nie zmyli, bo krem jest tak jakby tłusty - to już któryś kosmetyk Avon'u o tej konsystencji, nie cierpię jej. Pachnie świeżo, ale nie jest to ładny zapach, choć nie śmierdzi.


Działanie jest kiepskie. Na dłuższą metę krem wysusza skórę i zaostrzył mi rumień na policzkach. Po nałożeniu dosyć szybko się wchłania, ale z nawilżenia nic nie pozostaje. Po 3 tygodniach wylądował obok swojego kolegi z serii jako krem do stóp.


Na koniec zostawiam wydajność, która jest kiepska. Poprzednika męczyłam ponad 2 miesiące, tego męczę miesiąc i niedługo zdenkuję.

Dziewczyny unikajcie jak ognia!!!

14 komentarzy :

  1. nie przepadam za bardzo za kremami, kolorówką i balsamami z avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie kredki i większość szminek jest genialna :)

      Usuń
  2. szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zbytnio zaufania do tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam kilka marek, którym nie zbyt ufam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. w Avonie najbardziej podoba mi się, ze można zwracać produkty - w drogerii już tego nie ma :(

      Usuń
    2. A można? Nawet o tym nie wiedziałam.

      Usuń
    3. Sama jestem konsultantką i moje znajome zwracają - no przecież jak Avon zwraca całą kasę to co za problem???

      Usuń
    4. Oczywiście można zwrócić konsultantce, na bazarkach i allegro już nie. Jak konsultantka nie chce przyjąć, to żadna z niech konsultantka tylko hiena i lepiej omijać łukiem.

      Usuń
    5. Na allegro też masz prawo zwrócić KAŻDY zakupiony produkt. Masz na to bodajże 10 dni roboczych :) Produkt musi być nieużywany, nierozpieczętowany - reasumując musi wyglądać tak samo, jak wtedy kiedy do ciebie przyszedł :)

      Usuń
  5. Ja również unikam kupowania kosmetyków i z Avonu i z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach wy niedowiarki - chyba opiszę kilka Avonowych i oriflamowych perełek :P

      Usuń