piątek, 21 grudnia 2012

Vipera Lakier do paznokci Bambini No 2 + manicure świąteczny

Byłam w sklepie kosmetycznym i nie mogłam sobie odmówić zakupu chociażby najmniejszego drobiazgu. Wyszłam z dwoma lakierami Vipera :)

Jednym z nich jest białasek Vipera z serii Bambini o numerku 2 :)


Na zdjęciu powyżej dwie warstwy. Łatwo się nakłada, szybko schnie, nie smuży. Kolor jak widać raczej półprzezroczysty. Dobrze mi się go nosi - fajny neutralny kolorek, a za bielą na paznokciach nie przepadam. Wykończenie typu lekki shimmer/frost.

Buteleczka jest urocza, lubię małe pojemności, bo istnieje szansa, że go zużyje do końca :) Pędzelek jest mały i potrzebne są trzy pociągnięcia.

3 dnia zaczynają ścierać się końcówki. 5ml kupiłam za 3,90 zł :)
Na razie jestem z niego zadowolona, zobaczymy, czy nie zgęstnieje za miesiąc :P


Na koniec uraczę was wersją świąteczną z tym maluszkiem w roli głównej.


Dodałam srebrne końcówki (zrobione gąbką), czarne gwiazdki i brylanciki. Jak Wam się podoba??

2 komentarze :