piątek, 7 grudnia 2012

Moje cienie do powiek w nowej odsłonie

Przychodzę z ciekawostką, albo moja wersją DIY, albo po prostu wzięło mnie na porządki ;) Zobaczcie poniżej co tam wymyśliłam :P


Jakiś czas temu pokazywałam Wam co tam się dzieje w mojej kolorówce. Cieni mam ogromną ilość i większość w poczwórnych paletkach Avonu. Niestety paletki mają identyczny wygląd zewnętrzny więc zazwyczaj otwierałam je po kolei, by móc znaleźć poszukiwany kolor.

Zaczęłam się zastanawiać jak by tu to wszystko przekształcić w coś bardziej praktycznego. I wtedy z pomocą przyszła blogosfera i kochane blogerki, które zaczęły psuć swoje sleekowe paletki i wkładać cienie w pudełka od kredek. Jednak metalowe pudełka po kredkach to nie moja bajka i zaczęłam kombinować. Najpierw wpadłam na to by kupić jakieś stare opakowanie po jakiejś dużej paletce, ale nikt nie wystawia takich "śmieci". Zaczęłam więc szukać czegoś innego wpisując kolejne słowa i w końcu przy słowie "kasetka" wyświetliły mi się komplety 12 pojemniczków na ozdoby do paznokci w kasetce.

Potem tylko znalazłam hurtownię taką blisko mnie, gdzie za 4 kasetki z pojemniczkami plus dwa brokaty sypkie do paznokci zapłaciłam 30zł. Obsługa bardzo sympatyczna, będę tam zaglądać częściej, a chętnym podam namiary. Wczoraj wydłubałam wszystkie cienie do pojemniczków i posegregowałam kolorystycznie :D I tak oto mam:

Beże, brązy i złotka :)

2 ceglaste, róże i fiolety.

Zielone, niebieskie i biały matowy.

Po lewej szarości. Po prawej stare złoto (miałam je w Avonowych paletkach aż 3 razy i upchnęłam je do dwóch pojemniczków), a to białe to złoty pył, który dodaje się do kosmetyków aby użyskac efekt złotej poświaty (załatwiony przez znajomego-znajomego-znajomego).

Zastanawiam się jeszcze tylko czy je sprasować czy zostawić takie połamańce. Bo to że pokruszone nie wpływa na ich jakość, tylko czy wygodnie będą mi się nakładać na pędzelek???

I jak Wam się podoba moja robótka???

5 komentarzy :

  1. wspanialy pomysl, teraz Twoje cienie sa idealnie posegregowane:)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kolekcja i idealny porządek!
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń