piątek, 21 grudnia 2012

EMPTY BEFORE WORLD IS END - podsumowanie

Jak widać żyjemy :D Dodatkowo, udało mi się troszkę zrobić luzu w szafach, ale jak to ja, w między czasie nafaszerowałam ją nowymi zdobyczami :D Skąd cała idea można poczytać TU.

Zgodnie z Waszymi przewidywaniami najgorzej mi poszło z kolorówką, najłatwiej z szamponami :D


Puste opakowania lądowały w kartoniku na klatce. Mam cichą nadzieję, że nikt z sąsiadów tam nie zajrzał, bo się lekko by zdziwił :P


A tak to wygląda wyciągnięte na światło dzienne. Jestem z siebie dumna, bo poszło mi całkiem dobrze. Na zdjęciu nie ma buteleczki od serum do biustu KLIK, bo buteleczka po nim jest już w użyciu :) Tak samo zużyłam masełko ananasowe z H&M, ale pojemniczek zgarnął mój synek :) Aaaa, i kremik Vichy do twarzy, ale słoiczek już umyty.
Udało mi się też pozbyć dwóch napoczętych flaszek perfum - obydwie wylądowały u mojej babci, a ona się ucieszyła :D

Z tej puli produktów nigdy już nie kupię:
- szamponu Alterra KLIK i peelingu Alterra KLIK
- kremu KLIK i peelingu KLIK do stóp z Avon
Najciężej (najbardziej musiałam się motywować) zużywało mi się balsam Physiogel KLIK

Nie będę ściemniać, zostało mi jeszcze sporo. Udało mi się zużyć ponad połowę tego co zakładałam. Kilku produktom niewiele brakuje, żeby zaliczyły denko:
- błyszczyk w kredce Oriflame i szminka Avon
- krem do ciała After Hours - dosłownie sięga już dna
- płukanka octowa YR - zostało mi na 2-3 razy

Teraz "pacze", porównuję i znalazło się w moim kartoniku, kilka nadprogramowych produktów. W sumie dobrze, bo jakoś muszę po zużywać te moje zapasy.

Wtedy będę mogła kupić następne kosmetyki z czystym sumieniem :D

PS: Standardowo na wielu produktach nie ma nalepek, ale ja uwielbiam je odklejać ]:->

A teraz pytanie: Czy byłybyście chętne na mini rozdanie z próbkami i mnóstwem higienicznych odlewek z nowiutkich produktów (moje upodobania znacie, wiec wiecie czego się spodziewać). Tak sobie pomyślałam, że jak bym się tak podzieliła, to było by mi łatwiej się zużyć te moje zapasiki :D

6 komentarzy :

  1. Sporo tego;) Mnie cieszy każde wykończone coś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      jak to mówią oczy chcą, a dupa nie :P ale zużywam dzielnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. sporo z jednej strony, ale z drugiej mogło by być więcej :P

      Usuń