piątek, 28 grudnia 2012

Avon Planet Spa Himalajskie Jagody Goi regenerująca maseczka do twarzy

Dawno, dawno temu była w Avonie seria Himalajskie Jagody Goi. Składała się z maseczki do twarzy, maseczki do włosów, balsamu do ciała i żelu pod prysznic. Oczywiście Avon przyjął ostatnio taktykę odświeżania starych kotletów i tak niedługo cała ta seria wkroczy do katalogów jako nowości....

Wybaczcie, że tubka nie prezentuje się ładnie i czysto, ale stoi już jakiś czas na wannie, żebym pamiętała że mam ją zużywać.

Balsam był OK, żel nie wydajny, maseczka do włosów słaba a maseczka do twarzy nic nie robi. Tak się złożyło że mam ją do tej pory, więc krótko i niepochlebnie ją opiszę.

Tubka jest przezroczysta i zabarwiona na czerwono. Sama maseczka jest galaretowata i także w kolorze czerwonym. Zapach nieokreślony: mydlano-cytrusowo-owocowy. Dobrze się nakłada i nie spływa z buzi. Czasami po nałożeniu czuję lekkie szczypanie, ale nieprzyjemne doznanie dosyć szybko znika.


Należy ją nałożyć na 5-10min a potem spłukać.

Oczywiście wg producenta maseczka jest przewspaniała, niestety według mnie nie robi nic. Jedynie lekko nawilża, ale nie jest to ani spektakularny ani długotrwały efekt :(

Składu nie mam, bo był on na kartonowym pudełeczku, które już dawno temu wylądowało w śmieciach niestety. W necie też nie mogłam znaleźć. Ale postaram się uzupełnić.

Także nie polecam!!!!!

2 komentarze :

  1. no prosze, a myslalam, ze seria Planet Spa bedzie trzymac poziom :(

    OdpowiedzUsuń