sobota, 15 grudnia 2012

Alterra dezodorant w kulce z balsamem melisa lekarska i szałwia

Pamiętacie wielką promocję w R.ossmanie na marki własne?? Skusiłam się wtedy na kilka produktów, bo przecież nie mogłam przeoczyć takiej okazji :P Trafiła do mnie wtedy między innymi ekologiczna kulka Alterry.


Kupiłam ją przede wszystkim dlatego, że zaczęłam mieć problem z przesuszoną skórą pod pachami. Już nawet jeden dzień bez antyperspirantu nie pomagał :( Oczywistym było dla mnie, że nie będzie takiej ochrony jak przy standardowym dezodorancie. Nie ma co się oszukiwać i liczyć na cuda.


Dezodorant Alterry wygląda przeciętnie/standardowo: szklana buteleczka, kulka i biała nakrętka. Do zakupu zachęciły mnie dobre opinie o marce i eko-certyfikaty.


Kuleczka chodzi lekko, nie zacina się. Płyn bokami nigdzie nie wydostaje się, nic się nie brudzi, więc tu wszystko na plus. Sam specyfik jest koloru białego i bardzo intensywnie pachnie (ale ładnie, świeżo), dla mnie głównie cytrusową melisą. Szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie żadnych śladów, nie klei się, nie brudzi ubrań. Także tu też plusuje.

I dochodzimy do sedna - działanie. Tu jest kiepsko, ale nie tak jednoznacznie. Używałam go w dni kiedy wiedziałam, że nie idę do pracy, ani też nie będę robiła nic wymagającego intensywnego wysiłku fizycznego. Wtedy było ok. Pociłam się, ale pot nie miał nie miłego zapachu. Pod koniec dnia jednak lekki zapaszek mógł się trafić. Zdarzyło się raz, że musiałam w ciągu dnia zmienić plany i mój spokojny dzień zamienił się w istny cyrk. Już po pół godzinie poczułam, że mam makro pod pachami. Po całym dniu byłam spocona i śmierdząca, także poległ na całej linii.

Na obronę tej kuleczki mogę dodać, że ładnie nawilża skórę pod pachami. Pozwala odpocząć skórze od soli glinu - w trakcie używania miałam uczucie, że skóra pod pachami oddycha i w żaden sposób nie jest obciążona.

Wydajność jest kiepska - użyłam jej kilkanaście razy a nie ma już 1/3.

Czy kupię ponownie? Nie wiem. Z jednej strony pomogła poprawić kondycję skóry, z drugiej słabo chroni i jest mało wydajna.

5 komentarzy :

  1. chciałam go kupić kiedyś ale czytałam że szału nie ma :/


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że lipny, bo buteleczka i zapach zachęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś potrzebuje ochrony, to ten niestety jej nie zapewnia :(

      Usuń
  3. Miałam z alterry ten w sprayu i też nie dawał rady.
    Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że nie jest to typowy antyperspirant tylko dezodorant ;)

    OdpowiedzUsuń