niedziela, 25 listopada 2012

To co kosmetoholiczki lubią najbardziej...

Tak, tak. Mam na imię Małgosia i jestem kosmetoholiczką....

A to co ostatnio mi się przytrafiło :)


- Isana woda brzozowa - cicha nadzieja na poprawę kondycji moich kłaczków - jeszcze nie używałam ok 4zł
- Schauma - dwa szampony kupione po 6zł w Biedronce NOWOŚĆ
- Yves Rocher - maseczka do włosów ok 25zł NOWOŚĆ
- Avon Naturals - maseczka do włosów z owocami acai ok 4zł NOWOŚĆ (nie ma jej na zdjęciu, bo jest już w łazience w użyciu i na razie jestem bardzo zadowolona)


- Yves Rocher - miniaturki żeli bez, róża, kwiat pomarańczy (3 za 14zł) i mleczka malinowego (gratis)
- Oriflame żel Taj Mahal - NOWOŚĆ ok 6-8zł
- Oriflame sól do kąpieli - droga ale fajna, już ją wycofują ok 17zł
- Avon scrub i krem do stóp porzeczka z wanilią NOWOŚCI (4,2zł i 4,9zł)
- BeBEauty balsam do ciała wyszczuplający (chyba 8zł)
- Yves Rocher miniaturka kremu Cure cośtam - dostałam gratis
- chusteczki Alouette - na spróbowanie ok 2zł
- Yves Rocher żel kawowy - mój ukochany <3 ok 7zł
- Oriflame mydełko Milk&Honey ok 12zł
- Avon serum Anew - dostałam gratis
- dezodorant Fa plus miniaturka dezodorantu, ale nie ma jej na zdjęciu (oba za 8zł chyba)
- Isana kremy do rąk (po ok 4zł)
- kostki musujące z Biedronki ze słodkimi zwierzaczkami (4 razy po 1,5zł)
- Yves Rocher kostki/pastylki do kąpieli - była jeszcze trzecia fioletowa, ale juz synek wypaprał (3 za 12zł?)
- Avon krem pod oczy za grosze (chyba za 1-2zł)
- Avon róże do kąpieli NOWOŚĆ 12zł
- Yves Rocher woda toaletowa So Elixir (gratis)

- Avon lakiery Rebel Rose i Street Beige ok 16zł za oba
- Lakier Wibo NOWOSC 4,2zł plus kredka
- Lakier Golden Rose cos ok 10zł
- Lakiery Wibo też coś ok 4zł za każdy
- Yves Rocher miniaturki tuszu i błyszczyka Sexy Pulp za 10zł
- szminka Avon za 11zł
- błyszczyk Avon za 50gr
- paletka cieni plus podkład za 9zł
- paletka cieni-muszelki za 7zł
- rzęsy Wibo ok 7zł
- Avon krem do skórek gratis
- mica - wygrana u Arsenic
- Avon kosmetyczka gratis (odsprzedam ja za 5zł)

- Essence pędzelek wygrana u vexgirl
- Avon pędzelek do zdobień ok 7zł

Podsumowując w przeciągu ostatnich 3 miesięcy wydałam ok 230zł na kosmetyki. Dobrze, ze coś tam sobie dorobię na Avonie, bo inaczej juz dawno razem z tymi kosmetykami mieszkałabym pod mostem.

I na koniec troszkę się pochwalę :D Tą śliczną kopertówkę od Batyckiego dostałam od Loreala w ramach podziękowania za zrecenzowanie ich kremu Nutri Gold KLIK. Byłam totalnie zaskoczona, gdy kurier zapukał do drzwi :) Nie wiem jak to wygląda u reszty dziewczyn, które brały udział w testach, ale mi ten kremik naprawdę podpasował :)

18 komentarzy :

  1. Śliczna kopertówka! :)
    A zakupów nie skomentuję, jest tego ogrom! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kopertówce od razu się zakochałam :)

      Usuń
  2. Widzę bratnią duszę :)Te kosmetyki kiedyś spowodują, że też będę mieszkać pod mostem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizja mostu na razie mnie stopuje, bo zbliżają się mrozy, ale w lecie....

      Usuń
  3. Kopertówka jest świetna :)

    A co do zakupów do wowo!!! Zazdroszczę niesamowicie :D
    Zapraszam Cię do siebie :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna do moich różowych szpilek i różowego płaszczyka :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I kto to mówi :P

      A ja zazdroszczam Twojej kolekcji kosmetyków do makijażu i sztucznych rzęs od Mac'a :P

      Usuń
  5. ładnie zaszalałaś :) ciekawa jestem maski z yr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę avonową, która jest całkiem niezła, to zabiorę się za tą z YR, bo też jestem jej ciekawa :)

      Usuń
  6. co tam kosmetyki...ta kopertówka jest zajebista...ja też chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. jutro będzie przebiórka w kosmetykach i część wyląduje pod szyldem "na sprzedaż"

      Usuń
  8. Zgadzam się, efekt nie "powala", ale na pewno jest czymś ciekawym, co warto wypróbować :) a już spróbowałam, mięta bardzo mi się podoba, wygląda elegancko i estetycznie na paznokciach:) pozostałe dwa kolory nie dla mnie.

    Ale Ci zazdroszczę takiej niespodzianki od Loreala :)) Super niespodzianka :) Ale wydatków w postaci kosmetyków nie zazdroszczę :P Mnóstwo tego, aż miło popatrzeć, ale aż pieniędzy szkoda :)) Ja dawno nie kupowałam kosmetyków, bo mam jeszcze zapasy z konkursów itd:)

    OdpowiedzUsuń