piątek, 2 listopada 2012

Moja kolorówka

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dziś całkiem ciepło i słoneczko wynurzyło się zza chmur :)

Także czas na kolorówkę - taki mały przegląd tego co się u mnie poniewiera :D


Na szczęście w kwestii pudrów i podkładów ciężko mnie zadowolić, więc tu skromniutko :) Zresztą i tak ciężko mi zużyć to co już mam :)


Róże i jeden bronzer. Na Essence Miami Roller Girl chorowałam i udało mi się go wygrać w rozdaniu :) Natomiast zdecydowanie dobrze mi jest w zimnych odcieniach różu.


Tusze plus żel do brwi :) Teraz w ruch pójdzie Grashka :D


Kredki do oczu, do ust i dwa eyelinery :)


Szminki do ust - wszystko w odcieniach różu :) Każda inna.


Myślałam że błyszczyki to moje uzależnienie. Walają się wszędzie... w torebkach, kieszeniach, przy łóżku, w każdym pokoju. Ale myliłam się.


To cienie są moim uzależnieniem. Muszę części się pozbyć i obiecuję że w najbliższym czasie nic nie kupię :) Już się zastanawiam jak te avonowe cienie przeorganizować w jedną dużą paletkę.

26 komentarzy :

  1. Ile cieni :D

    Ja to bym chciała wypróbować ten BB z mayballine :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB od MNY bardzo polubiłam i będę kupować - opiszę już wkrótce

      Usuń
  2. wow! ile błyszczyków :) niektóre mamy te same

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trójkolorowy, SuperSHOCK i nie wiem czy dobrze widzę - jest tam Rave? to ja mam je również :)

      zapraszam do zabawy - zostałaś nominowana http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

      Usuń
  3. no, trochę tego jest :D
    u mnie też cieplusio jak wyjdzie słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już nie ma słonka :( za bardzo się chyba cieszyłam rano i przepłoszyłam

      Usuń
  4. szaleństwo jeśli chodzi o cienie i błyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już do mnie jedzie nowy błyszczyk, tusz i takie tam z YR...

      Usuń
  5. WOW! Imponująca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się ją ograniczyć, a być może nawet znacząco zmniejszyć :)

      Usuń
  6. Jak dużo tego masz, mogę powiedzieć, że zazdroszczę, chociaż połowę bym zmarnowała nie używając ich :) Te wszystkie poczwórne paletki to AVON?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tak - niektóre są świetne, a niektóre tragiczne, a niektóre mam dla jednego koloru - zdecydowanie zrobię w nich lekką przebiórkę

      Usuń
  7. O jacie...sporo tego masz!:-)
    Widzę, że masz sporo rzeczy z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/4 dostałam za darmo jako gratis z bycia konsultantką :P

      Usuń
  8. niezła kolekcja :) właśnie miałam pisać, że jesteś błyszczykomaniaczką.. ale cienie jednak wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do tagu "Libster blog", zapraszm do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale duża kolekcja błyszczyków i cieni. Ja nawet chyba połowy z tego nie mam :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli oczywiście masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń