niedziela, 21 października 2012

TAG: Akcja - październik miesiącem maseczek


Zostałam otagowana przez theMonique - zachęcam do odwiedzenia jej bloga :)

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu, Maliny http://testykosmetyczne.blogspot.com/
- umieść zasady tagu w poście na swoim blogu
- dopisz się do listy obserwatorów Maliny
- napisz kto Cię otagował
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki
- otaguj minimum 5 osób




Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki
- poprawienie swojego wyglądu
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu
- radość i duma ze swojego wyglądu

Wybaczcie, ale ponieważ jest już prawie koniec października, to troszeczkę nie zastosuję się do zasad TAG'u. W pażdzierniku mamy 4 i pół tygodnia , więc powinno być 5 recenzji maseczek. Zobowiązuję się, że postaram się w najbliższym czasie umieścić te 5 recenzji maseczek. Raczej wątpię, żeby udało mi się to do końca października, bo zostało zaledwie 8 dni do końca tego miesiąca. Nie mam zwyczaju pisania recenzji "na zaś", więc nie posiadam gotowców, które mogłabym wkleić. Jak mam ochotę o czymś napisać, to piszę, ot cała moja filozofia.

Nie ma też sensu, żebym kogokolwiek tagowała, bo jak już to wcześniej pisałam, miesiąc nam się kończy.

Co do samych maseczek to nie mam ulubionych. Mam w swoich zbiorach zarówno oczyszczające błotka/glinki, nawilżające żele/kremy jak i złuszczające peel-off. Są to całe tubki, jak i saszetki. Wybór duży, więc zachęcam do śledzenia bloga. A oto i moja maseczkowa kolekcja:


- Dermo Minerały - glinka
- Rival de Loop - peel off i nawilżająca
- AA nawilżająca
- Avon - nawilżająca Jagody Goi, nawilżająca Marokoańska Róża, peel off Sake ryż, glinka Lotos Kokos, peel off Lawenda z Prowansji
- Oriflame oczyszczająca glinka

Jutro opiszę Dermo Minerały, jak widać pół już brakuje. Miałybyście ochotę poczytać o którejś konkretnej?

EDIT (tu wrzucam Wam linki do odpowiednich maseczek):

4 komentarze :

  1. Ja mam tą z AA i się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mi się odwidziała, jak przeczytałam, że ona nie pachnie malinami :(
      ale skoro piszesz, że fajna to spróbuję :D

      Usuń
  2. Też postanowiłam, że umieszczę 5 recenzji.
    Dołączyłam się do TAGu dopiero dzisiaj, zapraszam na pierwszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń