wtorek, 9 października 2012

Pitu, pitu

Wszyscy mają Yankee Candles, mam i ja :D

Na razie wzięłam dwa woski i trzy samplery (czyli mini świeczuszkę) i kosztowało mnie to prawie 30zł (czyli nie mało). Kuszą mnie jeszcze zapachy do samochodu, ale nie wiem czy warto. Miała któraś z Was???

Zapach jest naprawdę bardzo intensywny (właśnie rozpuszcza się pierwszy wosk). Jak na razie jestem zadowolona. Pytanie tylko jak będzie z wydajnością.....


Dodatkowo takie info dla zakupoholiczek. Przysłano mi kupony do R.ossmana, których nie wykorzystam i prześlę tej która z nich skorzysta. Napisz swojego maila pod tym postem a wybrane przez Ciebie kupony znajdą się u Ciebie w skrzynce :)

Tołpa dermo face physio, płyn micelarny 200ml
Tołpa dermo face physio, provivo 35+, serum przywracające młodość skóry 25ml
Tołpa dermo men, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy 150ml
każdy -40%, tylko 1szt w obrębie jednego kosmetyku, do 29.10.12

Max Factor dwustronna pomadka Colour Effect Flipstick
-30% na jedną sztukę, do 30.10.12

Na poprawę humoru dorzucam super zdjątko mojego synka - mina bezcenna :D


4 komentarze :