czwartek, 11 października 2012

MIYO lakier do paznokci No 5 Sweet Mint

Skusiłam się na na dwa kolory przy okazji zakupów w SP. Jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że nie wypuszczę go z łapki.

Kosztował ok. 4zł, ale nie pamiętam dokładnie. W buteleczce jest 8ml i mamy 24 miesiące na zużycie go.


Pędzelek jest dobry, ale rączka jest za krótka i wg mnie to psuje cały efekt.

Zdjęcie powyżej b. dobrze ukazuje kolor. Jest on delikatny, miętowy. W buteleczce jest widoczny złoty shimmer, jednak na paznokciach, nie ma po nim śladu. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Lakier nie smuży. Bardzo szybko wysycha i twardnieje, więc malowanie nim paznokci, to czysta przyjemność.

Niestety trwałość nie jest już powalająca, bo po 3 dniach poodpryskiwał mi poprzednio. Zobaczymy jak długo wytrzyma tym razem :)

EDIT: 3 dni i odpryskuje niestety :(

6 komentarzy :

  1. ładny kolorek, dla mnie najważniejsze że szybko wysycha!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak kolorek nie wysycha, to przekazuje dalej - nie mam cierpliwości

      Usuń
  2. całkiem przyjemny ten kolorek, ładnie opalizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie lakier ładni lśni, ale samych drobinek nie widać :/

      Usuń
  3. Super kolor! Taki letni :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń