poniedziałek, 22 października 2012

DAX COSMETICS

To będzie taka krótka notka - takie wylewanie żali, więc kto nie lubi takich rzeczy to ostrzegam na wstępie, że niech nie czyta dalej :)

W lipcu wypełniłam ankietę na stronie Dax Cosmetics. Dostałam maila, że w przeciągu miesiąca próbki powinny do mnie dotrzeć. Wszystko fajnie tylko ze to było 12 lipca. 27 września napisałam że przesyłka do mnie nie dotarła, i czy mogłabym uzyskać jakieś informacje na ten temat.

Wiecie co? Dzisiaj mamy 22 pażdziernika i do tej pory nie dostałam odpowiedzi. A mail został wysłany na oficjlany adres mailowy, z którego dostałam od nich maila i który widnieje na stronie jako ten do kontaktu. Totalnie nie poważne zachowanie.

Od dzisiaj postanawiam nie kupować żadnych produktów tej firmy, za ich olewczy stosunek do mnie. Foch!

EDIT 24.10.2012
Dzisiaj w skrzynce znalazłam list od DAX. Nadany 25 września, doszedł do mnie dzisiaj czyli po miesiącu. Jest to wina Poczty Polskiej.

Moja pierwsza myśl - ja im zgłosiłam, a oni nawet nie odpisali, że wysyłają powtórnie. No to trzeba edytować posta, bo pomimo, że milczą, wysłali powtórnie. No i czytam tego mojego posta i wtedy nadchodzi oświecenie! Ja im napisałam, że do mnie przesyłka nie dotarła 27 września a oni nadali 25 września. WOW!

A takiego maila dostałam 12 lipca:
"

dax@dax.com.pl
12.07
do mnie
Dziękujemy za wypełnienie ankiety.

      W ciągu 30 dni prześlemy próbki kosmetyków na podany w ankiecie adres.

....."

Czyli z wysłaniem próbek nie wyrobili się nawet w 30 dni (dokładnie zajęło im to 75 dni). A uwierzcie mi nie mieli z tym dużego problemu bo w zwykłej kopercie znajdowały się dwie próbki i list z podziękowaniem. Z odpisaniem mi też mieli problem. Jestem w szoku.....

6 komentarzy :

  1. a no bywa i tak, szkoda, że takie nieprofesjonalne zachowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przecież o próbki nie płaszczyłam. Miały być podziękowaniem za wypełnienie ankiety :(

      Usuń
  2. ja uwielbiam kosmetyki tej firmy i na pewno nie rezygnowałabym z nich, tylko dlatego, że nie wysłali Ci kilku próbek, równie dobrze możesz się wybrać do drogerii i poprosić o nie, lub spróbuj napisać maila jeszcze raz, dostają pewnie setki takich maili tygodniowo, więc może gdzieś się zawieruszył, może nawet trafił do spamu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zrezygnowałam bo nie dostałam kilku próbek tylko dlatego, że mi nie odpisali :( A jeśli moja wiadomość trafiłaby do spamu, to już wogóle stracili by w moim oczach.

      Jak pisałam do innych firm kosmetycznych czy z pytaniami o same kosmetyki czy z jakimś konkretnym problemem czy nawet napisać, że jakiś produkt jest super, zawsze dostawałam odpowiedź. Czasami sama była mile zaskoczona, że chciano mi udzielić jak najbardziej szczegółowych czy pomocnych informacji. A tu nic....

      Odpisałam na wiadomość od nich, więc wszelkie informacje mieli zawarte w swojej własnej wiadomości, która automatycznie się skopiowała do mojego maila z zapytaniem. A nawet jeśli by dostawali takich wiadomości setki, to i tak nie fajnie, że nie odpisują.

      Usuń
  3. Ja dostałam próbki po około 2 tygodniach .. A może paczuszka na poczcie gdzieś zaginęła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwiłabym się :/

      To jednak nie tłumaczy braku odpowiedzi ze strony DAX :(

      Usuń