piątek, 26 października 2012

Chusteczki do higieny intymnej Pure intimate feminine


Dzisiaj napiszę o moim małym odkryciu. A mianowicie o angielskich chusteczkach do higieny intymnej. Nie ukrywam, że raz na pół roku zamawiam sobie mega pakę chemii niemieckiej (raz że wychodzi taniej, dwa że jest lepsza, trzy nie tylko chemia niemiecka się trafia). Wertując ofertę hurtowni natrafiłam na te chusteczki. Wzięłam na próbę, bo z tego co pamiętam nie kosztowały nawet 5 zł. W jakiejkolwiek drogerii, ceny chusteczek do higieny intymnej wahają się w granicach 10 zł.

Jestem tymi zachwycona!



Po pierwsze dostajemy mega pakę, bo aż 25 sztuk. Standardowo jest ich zaledwie 15 sztuk. Rozmiarowo porównywalne, choć te "niemieckie" ciutkę większe i grubsze - nie są półprzezroczyste. Zresztą już po opakowaniu widać, ze pomimo zużycia, są dużo grubsze niż jakiekolwiek inne dostępne w Naszych drogeriach.


Po drugie są świetnie nasączone, ale nie są kapiące wodą. Czyli mokre, ale nie za mokre, według mnie idealne. Mam je pół roku i nadal są fajnie wilgotne. Poprzednie innej marki po pół roku były prawie suche. Warto tu zwrócić uwagę, że często mam je w torebce, a to odklejane otwarcie nie zawija się, nie odkleja, nie ma na nim żadnego uszczerbku.


Po trzecie idealnie działają. Świetnie oczyszczają, dając długotrwałe uczucie świeżości. Całkiem nieźle nawilżają, nie powodując żadnego dyskomfortu.

Do tej pory traktowałam nawilżane chusteczki jako takie zło konieczne, bo czasem się przydają. A te pokochałam i już się zastanawiam, ile paczek zamówić sobie na zapas. Co ciekawe w tej serii są też chusteczki do demakijażu w różnych wariantach. Któreś na pewno wybiorę na próbę :)

PS: Sprawdziłam i aktualnie kosztują 3,73 za opakowanie.

4 komentarze :

  1. Uuuu musze ich poszukać, skusiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio zamawiałam tutaj:

      http://www.chemianiemiecka.com.pl/

      Usuń
  2. Chyba muszę się w takie zaopatrzyć !! :)
    Obserwujemy??
    Pozdrawiam Cię cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń