poniedziałek, 1 października 2012

Avon zmywacz do paznokci

Dzieńdobry dziewczyny! Jak Wam minął weekend?? Bo mi średnio, ale dziś mamy nowy początek tygodnia i może ten będzie dla mnie szczęśliwszy :)

Wczoraj na pazurkach pojawił się u mnie nowy mani, więc postanowiłam troszeczkę zagłębić temat mojej pazurkowej rutyny. Zdjęcia mani są na samiuteńkim końcu posta, znowu są to kropeczki :)

Od kilku, jeśli nie kilkunastu lat, używam jednego zmywacza. Jest to zmywacz marki Avon, 200ml w promocji kosztuje od 10 do 15zł. Nie jest to tanio, ale biorąc pod uwagę pojemność, nie jest też jakoś strasznie drogo :) Zmywacz jest wydajny i starcza mi na na ok pół roku (czasem mniej, zależy od sezonu).


Buteleczka jest twarda, a wieczko się odkręca (jest bardzo szczelny i bez obaw możemy go zabrać w podróż). Zmywacz wydobywamy przez dziurkę. Według mnie dobrze się wydobywa/wylewa. Nakrętkę z poprzedniego zmywacza zatrzymałam i aktualnie służy mi jako blacik do mieszania lakierów (metoda ombre czy wylewam sobie na niego lakier do kropeczek).

Jest to zmywacz, który nie śmierdzi tak jak inne (no ale też nie pachnie), nie zawiera w sobie acetonu i co ważniejsze genialnie domywa z każdego lakieru. Nie rozmazuje go i nie pozwala na zabarwienie skórek przy zmywaniu (a to czasem innym zmywaczom zdarza się przy ciemnych lakierach).

Najważniejsze jest jednak to, że nie wysusza paznokci, ani też nie pozostawia żadnego nalotu. Jakiś czas temu czytałam gdzieś w blogosferze, że jakiśtam zmywacz jest fajny, ale zostawia biały nalot. Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji u mnie na pazurkach.

Jednym porządnie nasączonym płatkiem jestem w stanie zmyć wszystkie paznokcie. Zazwyczaj jednak kończy się to na dwóch.

Nie szukam innego, bo ten naprawdę jest świetny.

Polecam Wam ten zmywacz :)

Skład:
ETHYL ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, AQUA, GLYCERETH-7, TRIACETATE, PARFUM, PANTHENOL, GLYCERIN, DISODIUM EDTA, CI 17200, CI 60730.



2 komentarze :

  1. no prosze, moze tez sie skusze jak bedzie promocja :) w sumie nie maluje nalogowo paznokci, ale jesli mowisz, ze jest wporzadku, to czemu nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zainwestowac w dobry zmywacz, zwłaszcza że nie jest to produkt na jeden miesiąc, ale na kilka miesięcy

      Usuń