wtorek, 30 października 2012

Avon energizujący scrub do stóp z solą morską

Bardzo długo zbierałam się z opinia o tym produkcie, bo od razu podeszłam do tego scrubu negatywnie.  Wszystko przez krem z tej samej serii, który według mnie jest beznadziejny.

U mnie w starym opakowaniu, ale skład ten sam.


No, ale po kolei. Miękka, bardzo przyjemna wizualnie tubka. Cena 75ml za ok 7-10zł.

Zapach świeży, ale bez szału. Po wyciśnięciu dostajemy morski żel z różnokolorowymi drobinkami. Te białe to sól morska.


Scrub należy zaaplikować na wilgotne stopy. Na mokrych sól rozpuszcza się błyskawicznie i potem jest tylko myzianie stóp. Próbowałam na lekko wilgotnych i tu można troszkę pomasować girki tym scrubem, ale nie trwa to dłużej niż jedną minutę :(


Najdziwniejsze jest dla mnie to, że ten skrobak przy wmasowywaniu go w skórę pieni się - jeszcze mi się to nie zdarzyło. Potrafi uciekać przez palce, czy ześlizgnąć się ze stopy, ale to akurat potrafi większość ;)

Najważniejsze, czyli działanie. Długo się zastanawiałam czy jest dobre czy złe. W końcu kondycja moich stópek na tyle się pogorszyła, że w końcu mogę wydać ostateczny werdykt. W pewnym momencie się troszkę przesuszyły i miałam pełno suchych skórek. Nie pomógł mi w walce ani troszeczkę. Zastosowałam go raz, drugi, trzeci i nic. Użyłam do stóp jednorazowo peeling enzymatyczny do twarzy i efekt był natychmiastowy - ani jednej skórki pół minuty później. Także scrub z solą morską jest tragiczny.

Kolejny mankament to wydajność - jest kiepska, pierwszy raz tak szybko kończy mi się tego typu kosmetyk.

Osobiście go odradzam, bo u mnie nie sprawdził się.

6 komentarzy :

  1. Taki beznadziejny, a tak ładnie wygląda na dłoni.
    Cale szczęście, ze się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż nie mogę zrozumieć zachwytów nad nim...

      Ale kolor to ma ładny :)

      Usuń
  2. Miałam ten scrub. Kiepsko się sprawdzał do stóp. Zużyłam go do dłoni.

    OdpowiedzUsuń