środa, 19 września 2012

Oriflame żel pod prysznic malinowo-miętowy

Kupiłam go w zestawie razem z kulką i mydełkiem ze względu na zapach. No bo jak można odpuścić kosmetyk o tak ciekawym połączeniu zapachów.

Zabrałam go ze sobą do Włoch, więc musicie wybaczyć ale nie mam już opakowania :(


O produkcie: 
"Żel pod prysznic pachnący ożywczo z ekstraktami z mięty i maliny oraz złuszczającymi drobinkami. Ma właściwości re-energetyzujące i złuszczające martwy naskórek."


SKŁAD:AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, GLYCERIN, POLYETHYLENE, SODIUM CHLORIDE, JOJOBA ESTERS, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, PROPYLENE GLYCOL, LINALOOL, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, BENZYL SALICYLATE, MENTHA AQUATICA EXTRACT, RUBUS IDAEUS EXTRACT, CI 77288, CI 16035, CI 17200, CI 42090


Buteleczka całkiem zwykła, ale otwarcie typu "klik" bezproblemowo można otworzyć czy długimi paznokciami czy mokrą dłonią. Sam żel jest koloru czerwono-malinowego z zanurzonymi w nim drobnymi, przezroczystymi drobinkami i dużymi okrągłymi kuleczkami w kolorze zielonym.

Jednak najważniejsze w tym żelu to zapach - to naprawdę są maliny z miętą. Maliny nie są chemiczne, ani też bardzo słodkie. Mięta temu zapachowi nadaje natomiast świeżości. Cudo!!

Bardzo fajnie myje, delikatnie, ale skutecznie przy tym złuszczając martwy naskórek. Jak dla mnie miodzio :) Wydajność też jest niezła bo 250ml starczyło dla 3 osób na 3 tygodnie i jeszcze została 1/3 w butelce :)

tu widać te zielone kulki

a tu ten biały peeling zatopiony w żelu

No, ale żeby nie było tak uroczo, to kosmetyk ten musi mieć wadę i jak dla mnie jest nim cena. Średnia cena w promocji to ok 10zł - jak dla mnie to dużo za dużo jak na żel pod prysznic, biorąc pod uwagę skład, który nie powala.

PS: Sorki za tak długą nieobecność, ale byłam za granicą, a potem potzrebowałam chwili na ogarniecie mojej nieobecności. Mój synek jest dzisiaj 3 raz w szkole :D

1 komentarz :

  1. też lubię to połączenie zapachowe, ale mam tylko krem do rąk

    OdpowiedzUsuń