poniedziałek, 24 września 2012

Emalia 2w1 Oriflame Beauty

Jak widać i u mnie nastąpiła jesienna zmiana i to nawet w kilku aspektach mojego życia :) Mam nadzieję, że ten fiolecik Was tak nie drażni, bo ja się w nim zakochałam :)

Postanowiłam że opiszę pewne cudo 2w1, o którym zdarzyło mi się wspomnieć kilka razy. Jest to emalia 2w1, którą stosuję się jako bazę i jako nabłyszczajacy top.


Od producenta:
"• Zawiera proszek diamentowy o właściwościach utwardzających• Wzmacnia i nabłyszcza za jednym razem• Długotrwały efekt - do 7 dni"

Skład:
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ETOCRYLENE, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, AQUA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, TOCOPHERYL ACETATE, HEXANAL, POLYVINYL BUTYRAL, DIMETHYL OXOBENZO DIOXASILANE, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, ACETYL METHIONINE, CALCIUM PANTOTHENATE, ARONIA MELANOCARPA FRUIT EXTRACT, DIAMOND POWDER, DURVILLEA ANTARTICA EXTRACT, VACCINIUM OXYCOCCOS FRUIT EXTRACT, LYSINE, ALUMINUM CHLORIDE, COPPER SULFATE, MANGANESE CHLORIDE, POTASSIUM CHLORIDE, SODIUM CHLORIDE, ZINC CHLORIDE, CI 60725

Jak widać skład jest nawet przyjazny dla paznokci, ale odżywka to to nie jest. Buteleczka bardzo kanciasta, ale dzięki temu łatwo jest ją upchnąć w moim koszyczku z lakierami. Ma bardzo fajny pędzelek, bo dwa pociągnięcia i paznokieć jest cały pokryty. Fajne jest też to że nigdy nie nabiera się tej odzywki za dużo i nie rozlewa się po skórkach. Oczywiście emalia jest przezroczysta.


Jestem jedną z tych osób, które uważają, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Ale tu lekkie zaskoczenie. Jako baza spisuje się świetnie, bo zapobiega przebarwieniom, wyrównuję płytkę i przedłuża trwałość lakieru. A jako top cudownie nabłyszcza lakier, dodatkowo wydobywając shimmer czy brokatowe drobinki.

Co do przedłużania lakieru, to przedłuża go maksymalnie o dwa dni. Nie jest to dużo, ale lepsze to niż nic, zwłaszcza w przypadku lakierów, które potrafią odpryskiwać następnego dnia po pomalowaniu.

Emalia jest bardzo wydajna, bo te moje 7 ml mam już z pół roku. Cena w promocji to ok 10-13zł. Jednak z czasem emalia gęstnieje, przez tą swoją wydajność, ale nadal dobrze działa i szybko wysycha. Gorzej się nią poprostu maluje.

Szczerze polecam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz