sobota, 29 września 2012

AVON poczwórny cień do powiek Smoke & Mirrors

Dzisiaj zaliczyłam wizytę w R.ossman'ie, odebrałam BB od Maybelline (jak na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona), no i przy okazji kupiłam kilka produktów marek własnych z najnowszej gazetki. Mój portfel płacze....ciężko to przeżył biedny....

A wracając do cieni to tak naprawdę to będą przede wszystkim zdjęcia. Avonowe cienie są znane z kiepskiej pigmentacji. Wielu dziewczynom to przeszkadza, ale mi nie. Są idealne do dziennych makijaży - nie można sobie nimi zrobić "ku ku". Akurat ta czwóreczka jest miękka i lekko się nakłada :)



Zdjęcia dobrze oddają kolory :)

Mam nadzieję, że komuś się przydadzą :)

12 komentarzy :

  1. lubie takie kolory idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak na szybko się nimi wymalowałam i są to naprawdę fajne kolorki :)

      zrobię nimi jakiś porządny makijażyk to wtedy wrzucę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to jest:
      - bardzo, jaśniutka zieleń
      - olwikowo-szary
      - ciepły jasny fiolet
      - folet opalizujacy na złoto

      u mnie to zestawienie sie sprawdza :)

      druga sprawa że połaczenie dość nietypowe :)

      Usuń
  3. zgadłaś w zgadywajce, więc proszę o Twoje dane na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny ostatnio jestem "konkursowym pogromcą" :D

      Usuń
  4. wyglądają genialnie ;) i ten aplikator dobrze się prezentuje ;) ale ja osobiście nie przepadam za kosmetykami Avon ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja większość mam za grosze, więc jak tu nie korzystać :D

      Usuń
  5. napisz koniecznie jakie one maja oznaczenie ja mam golden spelndor z serii 24 k i dzisiaj zrobiłam nimi świetny dzienny makijaż....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w katalogu 15 na stronie 44 jest ten komplecik pod numerem 43398 jako wycofywany ze sprzedaży :(

      Usuń
  6. Ja mam tylko jedną paletkę z Avonu i przyznam, że nawet mi odpowiada ta słaba pigmentacja w tych cieniach.

    OdpowiedzUsuń