sobota, 29 września 2012

Avon Naturals żel tonik 2w1 Rumianek i Mak do skóry wrażliwej

Jako, że jest Avonomaniaczką, to ten żel trafił do mnie. Wydawało się, że powinien być idealny: delikatny, tonizujący żel, do skóry wrażliwej  z kojącym rumiankiem i makiem...


Mam suchą skórę, skłonną do pękania naczynek i do podrażnień. Żeby ją ochronić przed czynnikami zewnętrznymi, często sięgam po bardzo treściwe kremy, dlatego ważne dla mnie jest, aby dokładnie oczyścić z nich później skórę.

Sama tubka ma ładną szatę graficzną i jest miękka. Niestety otwarcie to jedna wielka pomyłka, jest odkręcane i żel często wylewa mi się.

Kosmetyk jest lejący i przezroczysty, zapach jest bardzo delikatny, mydlany. Bez szału.
Żel dobrze się pieni i wydawało by się że dobrze oczyszcza, przy okazji nie ściągając i nie wysuszając skóry.


Nie wiem czy zauważyłyście, ale cały czas mam jakieś "ale" do oczyszczania twarzy przez ten produkt. Jak go używam naprzemiennie z silniejszym produktem, to nie ma problemu, ale jak używam go kilka dni pod rząd, to koniec końców zapycha mi się jakiś por :( Zdarzyło mi się to kilkakrotnie to samo, więc już jestem pewna że to ten produkt, zwłaszcza że zmieniałam krem do twarzy. Czyli wychodzi na to, że nie oczyszcza twarzy z cięższych kremów tak jak powinien :(

Jeśli nie radzi sobie ze zmywaniem kremu, to nie wyobrażam sobie jak by miał zmyć nadmiar sebum z buzi o cerze tłustej czy mieszanej...

Jednym słowem: BUBEL!

Wydajność jest całkiem niezła, ale po tym co napisałam wyżej, nie ma to już znaczenia. Tubka ma 125ml i w promocji można ją kupić za ok 10zł.


EDIT: Znalazłam dla niego nowe zastosowanie. Akualnie słuzy mi do mycia przedramion. Walczę tam z rogowaceniem okołomieszkowym :(

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz